Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Heh.. En mä ainaskaan sua kauheen pelottavana pitäny kun nähtiin. Ikinä ei kyllä tiedä miltä sä näytät jos suutut..:eek:
Harvemmin kyllä suutun ihmisille. Loppupeleissä mulla on iha pitkä pinna, mut kyllä aika nopeesti se astia täyttyy kun tietystä hanasta painaa.

Niin ja on se aika läppä jos pitää mua pelottavana:rolleyes:

Mikä painaa mieltä?:(

Mä en enaa ikinä järjestä mitään juttuja jos siitä tulee vaan pahaa mieltä, vatsa ja pää kipeeks ja näin vihaiseks. :(

Onneksi kohta pääsee pois...(vielä tunti...)

Oon varmaan raskaana kun on niin vammasia mielitekoja kokoajan.
Nimim. äsken söin lohta ja oliiveja :D

Mä söin just emännän väsäämää waldorfin salaattia pikkasen ja se kääns vatsan ylösalas....:urjo:

Meen kakalle ja sit päiväunille.

En tiedä uskaltaako tätä omassa threadissa kysyä, mutta mitä ihmettä tapahtui "Tyttö monnarilla"-ketjulle? Pyysikö UrheiluhulluJKL ylläpitoa vai poistamaan sen vai mitä?

Mäkin varmaan oon. Tekee ihan törkeesti mieli paistettua sipulia vaikka söin sitä jo eilen ja tänään aamulla.

Mäkin on varmaan raskaana.. Söin just kilon nakkeja ja join kaks litraa täysmaitoo.

Tää on näköjään joku maailmanlaajuinen ilmiö.

Mäkin on varmaan raskaana.. Söin just kilon nakkeja ja join kaks litraa täysmaitoo.

Sä oot varmaan raskaana mulle. Ja mä vuorostani sulle. Mäkin meinaan söin äsken.

WTF?!

Tiesitkö että kaikki homot syö?

Eli sä oot varmaan ...
PENISMIES!

Mä oon aina luullu että mä olisin teräsmies. Sitten kerran hyppäsin talon katolta enkä osannutkaan lentää. Sen jälkeen musta tuli tuo penismies joka syö.

Voinko tulla raskaaks jos syön kans pari kiloa nakkeja? :dance2:
Mäkin tahon, mäkin tahon!

Voinko tulla raskaaks jos syön kans pari kiloa nakkeja? :dance2:
Mäkin tahon, mäkin tahon!

Oot mies joten kaikki on mahdollista. Ja tuo tupla-annostus parantaa mahdollisuuksia roimasti!

e. sä tuut Columbu aina liian nopeesti.

Auttaako jos käyttää schzinappia, liukuis jotenkin sulavammin?

Back
Ylös Bottom