Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Heh, tulipas taas kunnon iltapala. Mentiin paikalliseen josta tilasin pihvin ja kyyti poikana meti pari karpalolonkeroa. Helvetti kun alkoi viinahammasta kolottamaan.

Kouluun krapulassa 2008 - kampanja!!

Lauantaikoulupäivinä kuuluu aina olla krapulassa! Niitä on 2 vuodessa eli tähän asti ollu 4, joka kerta darrassa ja joka kerta siellä on ollu ruokana pyttipannua :D

Juu niin minäkin.
Menen nyt, huomenna, ylihuomenna ja sunnuntaina.
Olo alkaa olla viimein kohtuu hyvä.

Kiva alkkis.

Lauantaikoulupäivinä kuuluu aina olla krapulassa! Niitä on 2 vuodessa eli tähän asti ollu 4, joka kerta darrassa ja joka kerta siellä on ollu ruokana pyttipannua :D

Torstai on perinteinen krapulapäivä! Huhhuh, lauantai koulua... Kyllä muakin vituttais :D

Iltaa kaikille tasapuolisen vähän. :)

Turpa kiinni. Voin toki ottaa jotain muuta kuin viinaa niin en ole alkoholisti :lol2: :dance:

:jahas:

Torstai on perinteinen krapulapäivä! Huhhuh, lauantai koulua... Kyllä muakin vituttais :D

Ei me kyllä siellä tehdä juuri muuta kuin jutella abishowsta, -paidoista ja -housuista.
Kiva, otetaan sellaset housut missä lukee mm. oma nimi ja sain just tietää et kaverit oli omin lupineen vaihtaneet mun nimen kohdalle yhden tyhmän lempinimen :jahas: Nojoo, siitä tulee ainakin sit muistoja mieleen aina kun käyttää niitä :D

Koulukamat?
Ainiin joo. Ei vittu, tuntuu ihan oikeasti oudolta kun kuulee että vielä joku kakskymppisenä koulussa viettää aikaansa. Ei sillä että siinä olis mitään ihmeellistä. Ei vaan osaa kuvitella itseään siihen tilanteeseen.

hyvä et hävitit ne! School is for fools!

Saatanas, mul on varmaan vatsalihas revähtäny :(
Ketä sä olet duunannut?

e: prayer, tällä menestyksellä olen varmaan vielä kolmekymppisenäkin sielä. :D

e: prayer, tällä menestyksellä olen varmaan vielä kolmekymppisenäkin sielä. :D

Missä koulussa mies muuten? Turussa? O_o

Back
Ylös Bottom