🆕 KAMPPAILULAJIEN UUTISLINKIT 🆕

Meta title: 💥 Kamppailulajien uutislinkit – tuoreimmat iskut, käänteet ja kohut suoraan yhteen ketjuun

Meta description: Keskustelua kamppailulajien ajankohtaisista uutisista, otteluista ja ilmiöistä – linkit, analyysit ja nopeat reagoinnit samaan paikkaan.

Bahadrzutsatsa-whatever tuuletteli kuin joku maailmanmestari, vaikka ainoa mitä sai aikaiseksi oli pari kopattua potkua Cyborgilta. :david:

Heeh.. Eipä tää mitää uutisia oo, mut jännä juttu, UFC halus et mun video blokataan youtubesta :/ Eli BJ Penn highlightin tein

Heeh.. Eipä tää mitää uutisia oo, mut jännä juttu, UFC halus et mun video blokataan youtubesta :/ Eli BJ Penn highlightin tein

No onpas tosi jännää. olit ehkä kuudeskymmeskolmastuhannnes jonka video on tekijänoikeuksien takia blokattu UFC:in pyynnöstä.

Kummassa painoluokassa? Franklin näyttää löytäneen uuden kodin 205 paunasista ja Hendersonia huhutaan kovasti TUF coatchiksi että mene ja tiedä.

Toivottavasti kuitenkin toi matsi toteutuu, se on yksi Pride vs. UFC matseja jota ainakin itse olen pisimpään odottanut.

Mielenkiinnolla ootan tota Franklin vs Henderson matsia. Omassa päässäni se on aika kova testi Franklinille. Vaikka jokku sanoo, että Hendo ei oo enään yhtä kova kuin ennen niin on se kuitenkin osaava jätkä. Molemmat hävis Silvalle. Jos Franklin ton voittaa niin on se aika kova teko. Uskon, että Franklin via split desicion.

edit. Vitut Henderson loppuun kestäny Silvaa vastaan!

Jaaha, että laittavat samalle päivälle ku Affliction?

Yllättävää...

sillähän on ihan kunnon painiura takana ni jos se pystyy ottaa oikeita iskuja vastaan ni kyllä sillä mahdollisuus on.
Onhan tuolla meriittejä. Vuonna 1987 voitti Yhdysvaltain juniorimestaruuden ja 1988 Yhdysvaltain FILA:n juniorimestaruuden. Vuonna 1995 voitti kultamitalin MM-kisoissa ja seuraavana vuonna olympiakultaa Atlantan olympialaisissa 100–130 kilon painoluokassa.

Mielenkiintoinen event tallinnassa 3 lokakuuta.
Bouncer Fight Club
Cardilta löytyy mm.

Timo Suhonen, (FIN), 86kg vs. Marko Korussov, (EST), 80 kg

Marcus Vänttinen, (FIN),97 kg vs. Hardy Suurpere (EST), 98 kg

Jarno Nurminen, (FIN), 97kg vs. Tarmo Rakaselg (EST) 100 kg

Back
Ylös Bottom