Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tuli sama mieleen. Body count on noilla rakennustyömailla varmasti ollut suurempi kuin Ison Arskan kaikissa elokuvissa yhteensä.Tosi makeit paikkoja!! Siinä on saattanut muutaman timpurin ura päätyä siihen kun on ote lipsahtanut ja kaveri lentänyt lepikkoon. Linnat on muutenkin ihan hemmetin siistejä rakennuksia!
Miten ihmeessä kaikki materiaalit on saatu roudattua tonne?
Uskomattoman hienoja paikkoja.
Jotain vastaavaa itsekin ajattelin. Siinä olis tavis ihmeissään, kun selkään lyödään oman painon verran kamaa ja käsketään kiipeämään ylös jyrkkää rinnettä helvetin ohuessa ilmassa. PakkoJoskus näin dokkarin jostain Nepalista/Tiibetistä/jostain vitun korkeelta anyway. Siellä just logistiikka oli hankala homma,
jos joku halusi jotain kyhätä vähän korkeemmalle,
ja ainoa kulkuväylä oli lähinnä vuorikauriille passeli kinttupolku.
Siellä oli juisseja, jotka ansaitsi elantonsa sillä,
että ne otti läjän rakennustarpeita kantoon,
ja roudas sen selässään vuoren rinnettä ylös.
Eikä siis tosiaan mitään Nuuksion luonnonpuiston sorapolkua,
josta häsalaisturistit mäkisee että hyi kö liikaa kivia,
vaan sellaisia polkuja, joista pahimmillaan ei edes tajua,'
että siinä polku menee, ellei ole joku paikallinen, joka tietää että
tässä se polku on kun on aina ollu.
Nää kaverit oli aidosti sellasia, että voi sanoo että ei mun niin tartte kinttuja
reenata kun kävelen niin paljon :D
Sellasia 60-kilosia kuivia äijänkäppänöitä, jotka kanto aina sen oman painonsa verran tiiliä/lautoja/putkia/mitä millonkin tarvi.
niille kavereille. Mulla ainakin alkaisi "pumppu kavitoimaan" hyvin nopeesti.Hehe. Tuola linnassa oon käyny oluet juomasa. Maisemissa ei valittamista.

Eikä luottavaisuutta lisää nuo tikapuut tuolla oikealla...Tämä olis kyllä viimeinen noista mökeistä, jossa suostuisin yöpymään. Hirvee hökkeli.
![]()