Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Nyt lähtee hakemaan unta palloon. Ei kyl heti tuu, mutta minkäs sille voi. :)

Hirveesti tänne tarinoitu taas!
Meni ihan lapaan toi äskenen treeni. Jäi peukalo kyykkytelineen ja tangon väliin. No, vertahan siitä tietty tuli ja valkonen paita ihan veressä jumppailun jälkeen. Treeniä ei lopeteta kesken pikku kolhujen takia. Välillä kävin pyyhkimässä paperilla ja välillä sitten tolla paidalla. Vaarallista näköjään punttailu..:D

No kyllähän nyt hc pitää olla :D

Tulkaas nyt joku vahtii et meen tekee noit kertaustehtävii...

Hirveesti tänne tarinoitu taas!
Meni ihan lapaan toi äskenen treeni. Jäi peukalo kyykkytelineen ja tangon väliin. No, vertahan siitä tietty tuli ja valkonen paita ihan veressä jumppailun jälkeen. Treeniä ei lopeteta kesken pikku kolhujen takia. Välillä kävin pyyhkimässä paperilla ja välillä sitten tolla paidalla. Vaarallista näköjään punttailu..:D
Tämä verenvuodatusteemahan alkaa ottaa tuulta alleen. ;)

Tämä verenvuodatusteemahan alkaa ottaa tuulta alleen. ;)

Ei se oo paikka eikä mikään jos ei veri lennä!:D

Sulle tulee privaa jossain vaiheessa jos löydän yhen jutun netistä. Yritin sitä ettiä jo päivällä mutten löytäny.;) Ja turha udella mitä se tulee olemaan..

Ei se oo paikka eikä mikään jos ei veri lennä!:D

Sulle tulee privaa jossain vaiheessa jos löydän yhen jutun netistä. Yritin sitä ettiä jo päivällä mutten löytäny.;) Ja turha udella mitä se tulee olemaan..
Odotan pelonsekaisin tuntein. :hyvä:

Niin mäkin.:)

np. Cheek - Liekeissä : DDDDDDdd

Hyvää yötä tytöt ja pojat! Pitää vähän nukkua, että jaksaa aamulla nousta.:zzzz:

Hyvää yötä!:haart:

Ai että näitä mun vapaapäiviä.. Nam..;)

Öitä vain.
Tämä sankari iski vaihteeksi nuuskan huuleen ja sain vihdoinkin boxin käyntiin. Tovi GTA-sekoilua ja pelokasta privaviestin odottelua. Katotaan sitä nukkumista sitten myöhemmin. :)

En mä beibi löydä sitä juttua. Taitaa jäädä nyt tulematta kokonaan. Harmi.:D

En mä beibi löydä sitä juttua. Taitaa jäädä nyt tulematta kokonaan. Harmi.:D
Nyt et petä mua. Oli jo odotukset katossa. :D
Ja tuo olisi kyllä harmi. ;)

Nyt et petä mua. Oli jo odotukset katossa. :D
Ja tuo olisi kyllä harmi. ;)

Niin voi aina välillä käydä. Kyllähän sinä ymmärrät vanha panoratsuni?:D

Haistakaa vittu :DDDDdddd

Ottaako ohimoon?:D

Älkää kiroilko. Meen nukkumaan.

Back
Ylös Bottom