PS3 pelit

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja HC76
  • Aloitettu Aloitettu
Itse meinasin laittaa silent hillin ennakkotilaukseen. Senhän pitäisi ilmestyä tämän kuun lopulla?
Saints Rowta kans harkitsen, mutta taidan odottaa arvosteluja ennen kuin menen sen tilaamaan.
Harkinta listalle kuuluvat myös ainakin fifa, far cry 2, mirrors edge, brothers in arms, socom ja resistance 2. Kyllä pitäis pelaamista riittää.

Ilmeisesti tuo Silent Hill julkastaan Pohjois-Amerikassa tämän kuun 30 päivä. Ja euroopassa Lokakuun 30 päivä. Mutta eihän näistä julkasupäivistä voi koskaan varma olla.

Ilmeisesti tuo Silent Hill julkastaan Pohjois-Amerikassa tämän kuun 30 päivä. Ja euroopassa Lokakuun 30 päivä. Mutta eihän näistä julkasupäivistä voi koskaan varma olla.

Joo. Voisi melkein jossain vaiheessa ennakkotilata VG+:sta. Pitää nyt kuitenkin ensin odotella se NHL09.

Vaikkapa täältä

Toistaiseksi olen ollut kyllä tyytyväinen noihin, ei lipsu sormet enää liipasimilta. Jos ohjain tippuu lattialle, niin nuo lähtevät melko herkästi lentelemään. Tosin eihän ohjainta kuulukaan tiputella.

edit. hidas!

Mitenkäs nuo tullit/alvit jos tuolta tilaa? En nyt kehta pelkästään noiden takia tilata vaan ajattelin samalla jotain muutakin niin paljonkohan se vapaan kaupan raja on?

Mitenkäs nuo tullit/alvit jos tuolta tilaa? En nyt kehta pelkästään noiden takia tilata vaan ajattelin samalla jotain muutakin niin paljonkohan se vapaan kaupan raja on?

Voisin olla halukas tilaamaan kimpassa tuollaiset triggerit, pistä mulle viestiä jos oisit kiinnostunu ;)

Fallout 3, Silent Hill 5 ja Resident Evil 5 tässä ovat odotuslistalla. :) Final Fantasy XIII myös mutta ei sitä oikein osaa varsinaisesti varttua kun tulee vasta joskus.

Niin ja Socom: Confrontation myös, plege kakkosen Socomit kun olivat tosi kovassa peluussa aikoinaan. Ainut nettipeli missä olen jaksanut mitään klaanitoimintaa tms. harrastaa.

http://eu.vgreleases.com/ps3/ReleaseDates/All-10-2008.aspx?OrderBy=sortdate

Tuolla näkyy paremmin tulevat pelit mutta lokakuunloppu/loppuvuosi on aika kova ps3:lle!
Farcry 2, LittleBigPlanet, Fallout 3, Guitar Hero: World Tour (odotan eniten) Motorstorm: Pacific Rift. Noi hankin heti kättelyssä julkkaripäivänä. :rock: Marraskuussa vielä Mirror´s Edge. (onneks siitä tulee demo sitä ennen) Death Space vois olla aika kova myös mutta jää varmasti nyt hankkimatta :hyper:
Muute iha hyvä mutta aika ei enää riitä! :evil:

Ryssä osti mulle Buzz-tv-visan suomesta. Aivan huippu, paras peli mitä olen pelannut, bile-illan ja normi-illan kunkku. Suosittelen! Ikävää että ps3-valikot pitää valita suomeksi että saa suomiäänet.

Piti tänään tänään laittaa tulemaan tuo uusin Silent Hill: Homecoming, mutta sai aika heikot arvostelut tuolla ignissä 6.7 joten jäi ostamatta, eikä nuo gameplay videotkaan kyllä vakuuttaneet.

Resident eviliä odotellessa...

Fallout 3 tilattu, tätähän on odotettu vuosia. Saa nähä pärjääkö odotuksille.
Pari hyvää(?) örkinlahtauspeliä tulossa myös, sacred2 ja lotr conquest.

Myöskin toi änäri09 vaikutti hauskalta.

Back
Ylös Bottom