Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Kuulen jo kuinka Fuhrer huutaa Jugetsille "ÄLÄ PUHU PÄÄLLE!" :lol2:

Kertokaas nyt joku mulle perjantain pröögrämmi?
Neljän viiden aikaan helsinkiinn ja mitä sitten? Mitä missä milloin ja monenko kanssa? :haart:

Suunnistatte suoraan Chelseaan, aivan juna-aseman/radan vieressä. Nappaatte siellä lisää drinksuu napaan ja ootatte muita. Sen jälkeen kassotaan mitä sitten. Aika monen kanssa.

e: mua ahistaa olla täällä

Hmm, mun pitää ainakin heittää kamat jossain vaiheessa hotellille. Otan urheilukassillisen tavaraa :david:

Suunnistatte suoraan Chelseaan, aivan juna-aseman/radan vieressä. Nappaatte siellä lisää drinksuu napaan ja ootatte muita. Sen jälkeen kassotaan mitä sitten. Aika monen kanssa.

e: mua ahistaa olla täällä
Ok, kiitti. Helpotitte mieltäni suuresti, perjantaina saatte hoitaa sitten muun helpotuksen.
Puretaan sitä ahdistusta yhdessä. :haart:

Ok, kiitti. Helpotitte mieltäni suuresti, perjantaina saatte hoitaa sitten muun helpotuksen.
Puretaan sitä ahdistusta yhdessä. :haart:
Säästäkää sitten vähän pattereita, mäki haluan helpotuksen työpäivän jälkeen.

Muista sitten kielikoru!
Se on pinkki.

mmm.. hermannirahka-banaani-smoothieta. Is nice! Tätähän voisi tuoda miittiin, blendaisi joukkoon vähän viunaa.

Siellähän on lämmin!

Back
Ylös Bottom