Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Tuun kohta sinne ja annan railakkaasti:whip::evil:

Alyssalla on aina erilainen avatar kun näkee :D

Niin kai ku en osaa päättää et minkä laittaisin :D Mesessäkin vaihdan sitä kuvaa yleensä joka päivä :D

Voi että sitä lätinää ja loisketta mitä kohta tulee. Be ready my little baby!! :eek::whip::haart:

Parhailla on eläinaiheinen avatar. :D

Harrastatko jollain saralla hevosia? Enkä tarkottanut sitteen millään pervolla tavalla :D

Toi heppa mikä on mun profiilissa on mun poni :) Se on tosin sellanen pieni shettis, millä ei tee mitään mut se on söpö ja sitä voi halailla :) Tosin se asuu 100km päässä.

Te ette selkeestikkään ymmärrä taas mistään mitään.

Laittaisinkohan mun Wolffensteinin takasin.:)

Eikä ole.
No onhan siullakin tavallaan eläin tuossa avatarissas, ja kaunis eläin onkin! :kuola:

Jahas, nyt meni kuolaamiseksi... :rolleyes:

Toi heppa mikä on mun profiilissa on mun poni :) Se on tosin sellanen pieni shettis, millä ei tee mitään mut se on söpö ja sitä voi halailla :) Tosin se asuu 100km päässä.
Hepat on iha kivoi mut ku ne on sellasia isoja ja syö enemmän ku mä ni jotenki en tykkää niistä :jahas:

Sen takia ton lähinnä kysäsin ku oli tylsää tänään töissä ni hakkeroin sun galtsu kuvat. Toi profiili kuva nyt varmastikin jo että löysin sut ;)

Ei mulla muuta. Iltapalalle:kuola:

No onhan siullakin tavallaan eläin tuossa avatarissas, ja kaunis eläin onkin! :kuola:

Jahas, nyt meni kuolaamiseksi... :rolleyes:

Se on tollanen karvaton kisumirri. Panisin.:kuola:

Hepat on iha kivoi mut ku ne on sellasia isoja ja syö enemmän ku mä ni jotenki en tykkää niistä :jahas:

Sen takia ton lähinnä kysäsin ku oli tylsää tänään töissä ni hakkeroin sun galtsu kuvat. Toi profiili kuva nyt varmastikin jo että löysin sut ;)

Ei mulla muuta. Iltapalalle:kuola:

Häh, miten sä pystyit hakkeroimaan mun galtsukuvat?? :D Pelottavaa. Ja mun poni syö kyllä paljon, mutta iso se ei ole. Säkäkorkeus muistaakseni 98cm :haart:

Iltaa pojat ja tytöt!

Kuis täällä pannaan? :haart:

Sali meni puolivituiks kun oli hiukan kiire ja uusi ohjelma, jossa yhelle päivälle helkkaristi liikkeitä. Kappas, taas yks tuttu telkussa. :D

Back
Ylös Bottom