Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

jahas, taas sorvin ääressä :P itekki pitäis hammaslääkärille varata aika tarkastusta varten...mut mut.. :P

Lastauslaiturin roskapuristin ilmeisesti liekeissä :hyvä:

Teillähän on sitten vipinää heti aamusta. Kyllä mua tollanen ärsyttäis.

No se on tuolla alakerrassa ja mä olen yläkerrassa, ja ilmeisesti hallinnassa kun ei ole komennettu pihalle :)

jepu: Kelasin et ihmiset juoksee siel iha vauhkona ympäriinsä.

Prayer: Oonko käsittäny ihan väärin, mutta oot vähän useammin aika "jumissa"?

Biroo: Viimeks ku hälytti ja savukin alko haisee, komennettiin kaikki pihalle. En kuullut sitä hälytystä ja jatkoin vaan töiden tekoa kunnes joku tuli sanoo et pitäis vissiin lähteä ulos :D

Ei oikeesti oo juurikaan töitä tällä viikolla ollu. Silti pakko lojua mestoilla se 8h :/

Hiio-hoi ja rommia pullo! perjantaina

Tänään on neuletakki ja helmet korvissa + kaulassa -päivä mulla. On kyl aika täti fiilis.:D
Voi olla, että tänäänkin joutuu töitä tekemään eikä kauheasti ehdi täällä turisemaan. :( Säästää sitten perjantaille....

:dance::dance::dance:

Ja joo, huomenta vaan kaikille!

Päivä taas matelee ku on ihan hiljaista. Vois alkaa kuuntelee musaa ja seurailee asiakkaiden paheksuvia katseita. Onneks ei oo ku tänää ja huomenna tätä paskakohdetta sitten pääsee tekee taas kivempaa kohdetta.

Ei malta odottaa perjantaita:kippis1:

Niin matelee. Mun pitäis tehdä vähän plussan puolellekin mutta en tiedä kyl. Jos lauantaina kävis muutaman tunnin heittää tai jotain. Tai sit sisulla vaan!

Ei oo todellista, se palo sytty uudestaan ja nyt on koko alakerran varasto seis :D

Osaatte aika hyvin:lol2:

Palokunta sammutti ton jo kerran muttei jäänyt varmistamaan että sammui varmasti :jahas:

Oon koulussa :(
Sain tekstitaidosta alustavasti 5, 4 ja 4 pistettä :(
Tänään EI oo hyvä päivä :(

Olispa jo perjantai :D

Back
Ylös Bottom