Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Fuhrer: Kävi ihan sama mielessä, mutta en viitsinyt kirjoittaa sitä noin suoraan:lol2:

Alyssa: Ootko tulossa miittiin perjantaina? :D

Fuhrer: Kävi ihan sama mielessä, mutta en viitsinyt kirjoittaa sitä noin suoraan:lol2:

Alyssa: Ootko tulossa miittiin perjantaina? :D

Oon :D Tuun juomaan teidät pojat pöydän alle :whip:

Olit paljon "villimpi" kun et ollut vip :D

Emmä oo ollu kauheen villi enää pitkään aikaan, oon aikuistunut :D (yeah right)
Nyt täältä voi mut ehkä jopa tunnistaa ni pitää sensuroida juttuja :D

Harmittavalla kohdalla varjo tuossa Alyssan avatarissa.

Haha ;)

Onpas taas olo kun pakki aivan pystyssä :D
Enää 3 päivää ni saa alottaa dieettaa :dance2:

Jätkä alottaa lauantaina dieetin vai? Se varmaan tulis tarpeeseen aika monelle sen energiamäärän jälkeen mitä pe vetästään naamariin.:)

Jätkä alottaa lauantaina dieetin vai? Se varmaan tulis tarpeeseen aika monelle sen energiamäärän jälkeen mitä pe vetästään naamariin.:)

Tai sit sunnuntaina :D

Joo, nyt ku on nousut ja irrottelut yhtä vedon tappia lukuunottamatta tehty ni ei tarvii pysyy niin nesteessä ja kaloreissa koko aika. En oo varmaa ikinä ollu suhteessa lihasmassaan näin paksussa kunnossa :D

Asensin nuuskan huuleen, olen taas triidin coolein.

Vois katsoa paljonko tulee painoa lisää miitin aikana. sehän riippuu ihan siitä paljonko nielee.

Mun kohdalla se siis riippuu siitä kuinka monta kertaa sulta tai KimKimiltä tulee.

Oon ite varmaa lievästi nikotiini yliherkkä, koska meen nuuskasta aina ihan sekaisin. Tulee känninen olo. Enkä siis polta tai mitää että saisin nikotiinia päivittäin.

Oon ite varmaa lievästi nikotiini yliherkkä, koska meen nuuskasta aina ihan sekaisin. Tulee känninen olo. Enkä siis polta tai mitää että saisin nikotiinia päivittäin.

Vähän olis hienoo jos tulis noin itselläniki, joskus aikoja sitte ku alotti polttaa ni ekoilla kerroillaha noin tapahtu :dance:

Back
Ylös Bottom