Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Vähä jupinaa:
http://fi.wikipedia.org/wiki/Hieros_gamos

usein myös avioliittoa jumalan ja ihmisnaisen tai -miehen välillä, joka tapahtui yleensä keväällä. Se on useiden muinaisten kansojen myytti ja rituaali, jonka osanottajat uskoivat voivansa saavuttaa uskonnollisia kokemuksia olemalla yhdynnässä

Yhtykää immeiset, yhtykää!

Rituaalin uskottiin symbolisesti tai kirjaimellisesti parantavan niin osanottajien, kansan kuin maaperänkin hedelmällisyyttä. Rituaaliin otti usein osaa paikallinen päällikkö, joka saattoi yhtyä esimerkiksi paikalliseen papittareen.

e:

botticellis-venus-before-after.jpg

Venuksen massat!

Mi Femenina!

How You Doing?

e: tänään taasen Bay City kutsuu. On vähä tehtävää.

Doing absolutely great! Mitäs sinne?
Mua kutsuu koulu mut en jaksa ihan vielä lähteä, siel olis bilsaa luvassa ekalla tunnilla. Oon kivasti jäljessä ku oon hyppiny noissa kirjotuksissa ja ties missä.

Doing absolutely great! Mitäs sinne?
Mua kutsuu koulu mut en jaksa ihan vielä lähteä, siel olis bilsaa luvassa ekalla tunnilla. Oon kivasti jäljessä ku oon hyppiny noissa kirjotuksissa ja ties missä.

Ei tässä ihmeitä!
Lahres tulee pyörittyä, välil =)
En ole koulussa ollut 4 vuotee

Ei tässä ihmeitä!
Lahres tulee pyörittyä, välil =)
En ole koulussa ollut 4 vuotee

Mitä Lahdessa, duunia? Mä voisin lopettaa koulun ja muuttaa Espanjaan tarjoilijaks, siel olis varmaan paljon hauskempaa.
Mut nyt pitää mennä ku sain ipodin ladattua, vi ses!

Mitä Lahdessa, duunia? Mä voisin lopettaa koulun ja muuttaa Espanjaan tarjoilijaks, siel olis varmaan paljon hauskempaa.
Mut nyt pitää mennä ku sain ipodin ladattua, vi ses!

Olen kuntoutustuella.
Lahres käyn vain pyärimäs.
Ja välil mokal.

e: hauskuus on suhteellista, en perustaisi elääni sille, että:
"aina täytyy olla hauskaa"

e2: imo te ehram

e3: Mike käy sufee:lla, mie käyn mokal.
Valintojen maailma?

Ihanaa, löytyi kaapin kätköistä huppari. Ei palella enää =)
Oon joku kolme kuppia teetäkin kiskonut jo.

Päijät-Häme, rules

Hämäläiset sanoi:
Kaarlo Hännisen "Kansakoulun maantieto ja kotiseutuoppi yksiopettajaisia kouluja varten" vuodelta 1929 sanoo hämäläisistä seuraavaa:

"Hämäläinen on vankka varreltaan, hartehikas ja vahva. Silmät ovat harmaansiniset, tukka usein vaalea.
Hän on luonteeltaan totisempi ja vähäpuheisempi kuin karjalainen.
Työssään hän on erittäin kestävä ja käytännöllinen.
Hän on oikein suomalaisen perikuva.
Maan viljelykseen hän on innostunut.
"

http://fi.wikipedia.org/wiki/Hämäläiset

En ottanu kyl. Kepeesti vedän viis kuus kuppia teetä töissä päivän aikana ilman ongelmia.

Uujee, ehramitauon aika.
Mun elämä on kuulemma "varmaan tosi ikävää ja vaikeeta" kun mulla esim syömiset menee useimmiten saman rutiinin mukaan. Kumma kun itse en ole vaikeaksi havainnut :jahas:

Ihmiset ovat erilaisia. Jollekin immeiselle pahin asia, on sulle helpoin ja toisin päin.

Niin on. Mua vaan ärsyttää toi työkavereiden huomauttelu asiasta :(

Nukuin ite huonosti...!

Olinko sun unen avaruustaistelija?

Kuis nyt silleen nukuit huonosti, näitkö painajaisia?

Emmä tiiä oliko se sinä siinä unessa, ellet näytä Carlos Nietolta Hädän hetkellä -sarjasta. :D Ootteko maistaneet vihreetä EDiä? Aika jännän makunen...:rolleyes:

Back
Ylös Bottom