Disturbed valtaa jäähallin marraskuussa

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jonny
  • Aloitettu Aloitettu
mul ei oo sinne huuto.net tunnareita mutta teen huomenna jos se pitää hoitaa sitäkautta?

Joo pistelen sulle huomen s-postii niin sovitaan tarkemmin!

Kiitoksia

No ei sitä tarvitse sinne huutoon laittaa mä suljen sen .
Joo laita viestiä niin saat liput.

Noni rekisteröidyn ja odottaa nyt ylläpidon vahvistusta!

Laitan tarjouksen heti kun pystyn, toivotaa et ei kukaa muu kurahaara kerkee ennen mua :D

Ei vittu, sitä pidemmälle mitä kiertue etenee, alkaa tulla lisää uusia kappaleita (siis mitä ei uudelta levyltä vielä soitettu). Nytkin uusina Torn,Haunted,Divide,The Night, joita ei Mayhem tourilla soitettu. Perthissä soittivat yllärinä Risen.

Jiiihaa!! :rock:

Tajusin äsken et aikaa on enää alle kuukausi!!
OH-WAH-AH-AH-AH! :rock:

OH-WAH-AH-AH-AH!!! tosiaan, hitto hirvee polte jo keikalle. Ei enää kauaa onneksi \,,,/(><)

Pikkasen täpinöittää jo... Ja kenttälippu, ihan issekseen joutuu paikalle saapumaan, kun kaverit ei oikein arvosta. :D

täytyy varotttaa että helsinkin jäähallin baari ja sen palvelu on huonointa mitä olen ikinä kokenut!! eli lisää omia eväitä mukaa vaan

Rupee oleen tämä mies jo aika täpinöissä... Pitäis kanssa yksin saapua kentälle riehumaan ku kavereita ei oikein napannu lähtee messii.

Määpäs kävin kuuntelemassa yhtyettä jo maanantaina Münchenissa. Oli takuulla toiseksi huonoin keikka millä olen koskaan ollut (Kotiteollisuus veti pohjat kolme vuotta sitten Teatrialla, kiitosta vain). Vaikka ennakko-odotuksiakakaan ei ollut niin silti alitti riman. Kaljakin oli pahaa :(

Sori ot, mutta oli pakko saada purkaa tämä koettelemus.

Toivottavasti ovat Helsinkiin mennessä saaneet äänensä avattua...

Vittu että polttelee!

http://www.youtube.com/watch?v=Pcexa4BOgKY

Määpäs kävin kuuntelemassa yhtyettä jo maanantaina Münchenissa. Oli takuulla toiseksi huonoin keikka millä olen koskaan ollut (Kotiteollisuus veti pohjat kolme vuotta sitten Teatrialla, kiitosta vain). Vaikka ennakko-odotuksiakakaan ei ollut niin silti alitti riman. Kaljakin oli pahaa

Sori ot, mutta oli pakko saada purkaa tämä koettelemus.

Toivottavasti ovat Helsinkiin mennessä saaneet äänensä avattua...

Draiman oli kipeänä vähän aikaa, ainakin yksi keikka peruttiin sen takia.

Jep ei ollu tuo saksan keikka mikään mahtava noita videoita kun katsoo mutta kommenteista päätellen muu yleisö tykkäs :confused:
Maybe you arent fan enough:D

Jep ei ollu tuo saksan keikka mikään mahtava noita videoita kun katsoo mutta kommenteista päätellen muu yleisö tykkäs :confused:

No kai ne tykkäsi, kun mitä lie kukkaistutuksia pössyttelivät :D

Maybe you arent fan enough:D

Tämä on kyllä ihan totta, mutta ei se ennenkään ole estänyt keikoista nauttimista vaikkei just suokkarbändiä olisikaan ollut kuulemassa.

Sitä vain kuvittelin pienessä mielessäni, että lavashowhon olisi panostettu enempi, valitettavan pliisuksi jäi... Musiikki sitten olikin sen verran isolla, että tuntui kuin rintakehä painuisi kasaan ja sydän tulisi kurkusta ulos. Valitettavasti nämä kaksi asiaa eivät kompensoi toisiaan, mielestäni.

Mutta Prayer, on varppina parempi keikka tiedossa Suomen-maalla... Nauttikaa!

Back
Ylös Bottom