Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Heh, on. Kertoo kaiken henkeen ja vereen olevien PC-miesten sielunmaailmasta.
Heh, on. Kertoo kaiken henkeen ja vereen olevien PC-miesten sielunmaailmasta.
Hih, mä oon mac-nainen ja silti toi oli mustakin hauska![]()
Mä voisin tässä vaiheessa valittaa vähän Vistasta. Miksi ihmeessä Mikkisofta on poistanut hardware profilet Vistasta? Käytän Windowsia Macissä sekä Parallelsin kautta että Bootcampin kautta. Aina kun boottaan bootcampin kautta, pitää syöttää Windowsin product key, koska Windowsiin on muka tehty "unauthorized change". Johtunee varmaan siitä, että Parallelsin kautta käytettäessä ladataan ihan eri laiteajurit ja Windows luulee, että sitä ajetaan nyt toisella koneella, kun sitä ajetaan natiivisti bootcampin kautta. Hardware profiileilla tämän ärsyttävyyden voisi välttää, mutta eipä voi Vistassa sellasia tehdä, XP:ssä olisi mahdollista, mutta en minä nyt tämän takia ala uutta XP:tä ostamaan. Ja muuten Vistan käynnistys natiivina kestää ihan helvetin kauan Macbookissa. Jotain päälle viis minuuttia. Jessus. Toimii kyllä sitten loistavasti, kun Windows on käynnistynyt kokonaan.
Toivottavasti ne saa Parallelsin seuraavaan versioon kehitettyä jonkun kikka kolmosen, että Windowsin saa bootattua bootcampin kautta ilman mitään uusia aktivointeja ym. scheissea.
Ei me winukkamiehet edes tarvita osx:ää(vaikka se ei ole helposti mahdollista). Winukassa toimii kaikki tarpeellinen mulle.
Eli valitat kun macissä ei toimi vista käynnistyksessä kunnolla?Ei me winukkamiehet edes tarvita osx:ää(vaikka se ei ole helposti mahdollista). Winukassa toimii kaikki tarpeellinen mulle.
No joo, hyvä että toimii kuitenkin sitten hyvin ku kaikki on latautunut.
ps. aika paljon kyllä macci on tullut leffoihin ja sarjoihin. Tosi monessa näkyy omenalogo tai on peitetty jeesusteipillä![]()
Onnea hei.Ei me winukkamiehet edes tarvita osx:ää(vaikka se ei ole helposti mahdollista). Winukassa toimii kaikki tarpeellinen mulle.
???Veditkö Mightymousen nenukkaan? Älä nyt suutu :wtf:
Ei tuo Vistan hidas käynnistyminen ollut se varsinainen valituksen aihe, vaan se, että Vistassa ei voi tehdä enää hardware profiileja niin kuin XP:ssä. Vistan hidas käynnistyminen oli pelkästään sivuhuomautus.
Kuinka kauan muuten oma Vistasi käynnistyy, ennen kuin se on pelikunnossa?
???
Mun mielestä toi oli lystikäs. En suuttunut, mistä sen käsityksen nyt saitkaan.
Kuinka kauan muuten oma Vistasi käynnistyy, ennen kuin se on pelikunnossa?

Kävin katsomassa iMacia, mutta ei jotenkin innosta ajatus integroidusta raudasta. No, kai ne uudet macbookit kohta tulee![]()
Eikö MacBookissa olekaan integroitua rautaa? ;)