Tyhmien kysymysten kerho

Meta title: 💥 TYHMIEN KYSYMYSTEN KERHO – KYSY MITÄ VAIN ILMAN PELKOA TYHMYYDESTÄ 💥

Meta description: Ketju, jossa saa kysyä ihan mitä tahansa noloista, hassuista tai yksinkertaisista asioista – yhteisö vastaa hyvässä hengessä.

Maks. VOL 21 snapseja on mm. kaikki catit (black cat, green cat...), tervasnapsit ja salmarit.

Ei noita voi laskea edelleenkään snapseiksi. Kyseisiä viinaksia juodaan suoraan pullosta reiluilla kulauksilla.

Mutta on kuitenkin huomioitava, että pakastin tai jääkaappi ei toimi, jos sitä ympäröivän ilman lämpötila on pienempi, kuin kaapissa sisällä. Tällöin pakastin/jääkaappi alkaa itse asiassa lämmittää sisäpuoltaan.
Uskoisin, että jääkaapin termostaattikytkin kytkee tuolloin jäähdytyksen kokonaan pois.

Miks vitussa mopokorttikoe on noin helvetin helppo? tälläkin kertaa ois todennäkösesti päässy läpi painamalla pelkkää A:ta, noin 90%kysymyksien vastauksista oli A! :( vituttaa

Tosin silti vain 78% läpäisee kokeen ..tossa vieressä oli joku pikku nekke , niin ihan itkukurkussa tuli testistä pois :(

Uskoisin, että jääkaapin termostaattikytkin kytkee tuolloin jäähdytyksen kokonaan pois.
No ainakaan vanhoissa jääkaapeissa ei. Olen omakohtaisesti tämän havainnut mökillä.
Termostaatti ja jäähdytys kytkeytyy pois heti, kun lämpötila laskee alle asetusarvon. Koteihin myytävissä jääkaapeissa ja pakastimissa ei kuitenkaan yleensä ole lämmitysjärjestelmää, joka nostaisi sisälämpötilaa, kun se laskee liikaa. Eli siinä mielessä tavalliset kylmälaitteet eivät toimi, kun ulkolämpötila on sisälämpötilaa pienempi, koska ne eivät pysty nostamaan sisälämpötilaa asetusarvoonsa. Mutta kyllä pakastetut tavarat pakastettuina pysyvät, vähän kylmempänä vaan. Jääkaappia ei sitten kannatakkaan viedä pihalle.

Ei vaan noita ei juoda ollenkaan. Hyi helvetti....

Puhut kyllä Prayer asiaa.:thumbs:

Ja sitten tyhmä kysymys. Minkä takia mua tuijotetaan aina välillä? Olenko niin ruma vai mikä perkeles mussa on vikana. Vai oonkohan mä vaan vainoharhainen?:jahas:

En löytänyt haulla mitään keskusteluthreadia siitä mistä saa ukkojen treenivaatteita. Joten olen tyhmä ma kysyn tyhmiä.
Mistä sais semmoiset suhtkoht hyvin hengittävät punttien heilutteluun hyvin soveltuvan paidan ja polvipituiset shortsit. Mikään muu ei inhota niin paljon kuin yrittää repiä ihoon hiellä liisteröityneitä treenivaatteita irti. Onko joku hyvä nettikauppa, jota suosittelisitte lämmöllä varusteiden hankinnassa?
E: Entäs kenkäpuoli, millaiset niiden pitäisi olla?

Ja sitten tyhmä kysymys. Minkä takia mua tuijotetaan aina välillä? Olenko niin ruma vai mikä perkeles mussa on vikana. Vai oonkohan mä vaan vainoharhainen?:jahas:

Mä taas oon ihmetelly sitä, että miks ihmiset, joita vastaan kävelee esim kaduilla tekee niin, että ne ei katso ollenkaan kohti. Tai katsoo hetken aikaa, mutta sitten kääntää oikein liioitellun nopeasti pään äkkiä pois. Tulee sellanen olo kun oisin joku vammanen, jota ei saa tuijottaa :confused:

Samaa vikaa. Kävin koululla maanantaina ja ihan kun munasillaan ois työntäy. Hirvee mulkkaus käynnissä. Luulisi että siihen friikki laumaan sulautuisi ihan helposti.

Mä taas oon ihmetelly sitä, että miks ihmiset, joita vastaan kävelee esim kaduilla tekee niin, että ne ei katso ollenkaan kohti. Tai katsoo hetken aikaa, mutta sitten kääntää oikein liioitellun nopeasti pään äkkiä pois. Tulee sellanen olo kun oisin joku vammanen, jota ei saa tuijottaa :confused:
Tää nyt ei liity suoraan sinuun, mutta ainakin itsestä tuntuu että näyttää vain idiootilta, jos siinä aloittaa toisen kans jonkun tuijotuskilpailun. Ennemmin siinä sitten kohdistaa katseen vaikka jonneki kaukaisuuteen.

Tää nyt ei liity suoraan sinuun, mutta ainakin itsestä tuntuu että näyttää vain idiootilta, jos siinä aloittaa toisen kans jonkun tuijotuskilpailun. Ennemmin siinä sitten kohdistaa katseen vaikka jonneki kaukaisuuteen.

kyllä se silti piristää päivää jos saa pari hymyä vastaan tulijoilta. Enkä nyt tarkoita mitään flirttihymyä. Mua lämmittää jo sekin, jos joku mummo hymyilee mulle :)

Laitoin toiseenkin ketjuun tän, mutta tietääkö joku kuka on se kertoja noissa silkkitie sarjoissa? Se on antanut äänensä myös nyt radiossa pyörivään Suomen yrittäjien mainokseen.

Onkohan jossain youtubessa tmv. nähtävillä Seppälän "Hanna Saren"-mainos(/kset?)

Oli Nyt-liitteessä juttua ja alko himottaa tuon näkeminen plus en omista tvtä.

Luin erästä harjoitusohjelmaa ja siellä oli maininta Davenport-jumppa tyylinen harjoitus. Mikä on Davenport-jumppa? En osannut googlettakaan oikeaa vastausta.

Back
Ylös Bottom