Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Saat itse ampua minua sitten miitissä.prkl.:D

Ei se paljoa ole onneksi sullakaan.

e. Laitoin varoiksi vielä yhden kylmentymään!!

Niinkuin tonne miittiketjuun jo laitoin, niin mä en pääsekkään sillon tulemaan. Tuli muita esteitä.. Voisin kyllä muuten sua ampuakkin kovilla latauksilla..

Gin&Tonic.

Jep Jep. Käy kateeksi, vois muuttaa omaa kämppää, vois jullikoida keskellä viikkookin :)

Sillon joskus kun mä muutin ekaa kertaa omaan kämppään, taisin olla karvan alle 16, olin kännissä vissiin ekat puol vuotta melkeen putkeen, sitten meni hohto siitäkin :rolleyes:

Sillon joskus kun mä muutin ekaa kertaa omaan kämppään, taisin olla karvan alle 16, olin kännissä vissiin ekat puol vuotta melkeen putkeen, sitten meni hohto siitäkin :rolleyes:
Joo, kaverit ovat juuri muutelleet ympäri kaupunkii, kaikki lentäneet ulos joka perkeleen kerta, yksi repi lavuaarit irti seinistä, toinen hajotti postilaatikot ja muuta kivaa, Helvetti että haluttaa muuttaa yksikseen asumaan, ku en päässy tonne rovaniemelle kouluu kun hain, siellä olis ollut oma kaksio joka on ukkini omistuksessa :) mutta ei! :(

Mä oon aina ollut onneksi kohtuu kiltisti. Tosin kerran oltiin niinkin hurjia, että lauantaina kello 10 tuli yläkerran mummo huutamaan kun soitettiin kitaraa.. Hui kamala :lol2:

Mun oma alkoholin käyttö alko vaikuttamaan verrattain vähäiseltä vaikka omasta mielestä aivan liikaa juonkin:D

Abaut viikon päästä viimeistään jauhat..

Todennäköisesti jo ennen sitäkin. Perjantaina nääs viihteelle ja eihän tällainen hetero ilman kakkosjuttuja selviä..:whip:

Mun oma alkoholin käyttö alko vaikuttamaan verrattain vähäiseltä vaikka omasta mielestä aivan liikaa juonkin:D

Noo, mä sovittelen sillä, etten nykyään juurikaan jaksa keitottaa.

Niinkuin tonne miittiketjuun jo laitoin, niin mä en pääsekkään sillon tulemaan. Tuli muita esteitä.. Voisin kyllä muuten sua ampuakkin kovilla latauksilla..

Oli muuten ihan paska vitsi, totta tosiaan!!!

Voitte sitten kimpassa rangaista mua. Olen kyllä hyvin pahoillani teostani, mutta odotan innolla karmeaa koulutusta..:rolleyes:

Siinä on sitten vitsit vähissä ;)

Back
Ylös Bottom