Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Hou! Missä olet luurannut, vai töissä?

Äh. Töissä ja kotona ja salilla. Olen kadottanut huvitukseni kaikkeen :( Pimenevät aamut masentaa.

e. enkä saa edes unta, vaikka on pimeää.

Kuuluu hyvää :) Näitkö mua lauantaina Turun kaduilla?
Kovasti yritin, but no such luck. Hiljaa varjojen langetessa ylleni, ihmisten säälivien katseiden muuttuessa vihaksi ymmärsin, että minun oli aika lähteä kotiin. Yksin. Vain kaipaus, muisto sinusta seuranani. :(

Kovasti yritin, but no such luck. Hiljaa varjojen langetessa ylleni, ihmisten säälivien katseiden muuttuessa vihaksi ymmärsin, että minun oli aika lähteä kotiin. Yksin. Vain kaipaus, muisto sinusta seuranani. :(

:wtf: :haart: Voi, miten toi piristikään mun iltaa kertaheitolla!!

Lähden sittenkin viihteelle.

Täällähän taas leperrellään.:) Ja Lenikin piristää meitä paikalle tulemisellaan. Melkein tullut jo netti-ikävä..:haart:

Tänään :kippis1: ja :dance: , huomenna :urjo: ja sit kouluun :)

Oih, Jugetsi. Internettini musta hevonen. Kuinka olenkaan kaivannut tekstejäsi silmilläni. :haat:

Hiljaa varjojen langetessa ylleni, ihmisten säälivien katseiden muuttuessa vihaksi ymmärsin, että minun oli aika lähteä kotiin. Yksin. Vain kaipaus, muisto sinusta seuranani. :(
Oot kyl aika romeo. Ihmettelen jos eivät naiset lankea syliisi moisten lausahdusten jälkeen.

Vois lähtee saunomaan ja sitten syödä uudestaan:kuola:

Oot kyl aika romeo. Ihmettelen jos eivät naiset lankea syliisi moisten lausahdusten jälkeen.
Ihmettelen kieltämättä itsekin, miksei Leni ole täälä jo? :(

Oih, Jugetsi. Internettini musta hevonen. Kuinka olenkaan kaivannut tekstejäsi silmilläni. :haat:

Saat nauttia näistä mahtavista luomuksistani vaikka aamuun asti jos vain pysyt hereillä..:rolleyes:

Kiitos samoin. Vertaistukea taas kaivataan :(

Ymmärrän yskän. Jaksamista!:thumbs:
Itsellä nyt pari yötä ja sitten neljä vapaata. Pääsee vähän rentoutumaan sitten.

Välillä ihmettelen sitä itsekin! No, hyvää kannattaa odottaa ;)
Miitissä voin sitten suudella maata jalkojesi alla, heittäytyä eteesi polvilleni ja ääneen lausua nuo kaikki sanat, joita kauan olen jo haikaillut sinulle sanoa. Luultavasti luet ne sanat jo kasvoiltani ennenkuin ehdin mitään edes sanoa. Oi, Leni! :haart:

Back
Ylös Bottom