Tyhmien kysymysten kerho

Meta title: 💥 TYHMIEN KYSYMYSTEN KERHO – KYSY MITÄ VAIN ILMAN PELKOA TYHMYYDESTÄ 💥

Meta description: Ketju, jossa saa kysyä ihan mitä tahansa noloista, hassuista tai yksinkertaisista asioista – yhteisö vastaa hyvässä hengessä.

Mikä neuvoksi:
Minun pitäisi ottaa boordi pois seinästä ja olen kostuttanut kyseistä perkelettä vaikka mitenkä paljon eikä se irto muuten kuin jättämällä puolet itsestään kiinni seinään....
Epäilen että edellinen asukas on laittanut sen jollakin ihmeliimalla kiinni.

osa2: Mikä on hyvä tapa hillitä turvonneita silmiä/silmänalusia

ps... Kyllä remontti menossa.

lusikat kylmään ja niillä sit painelee turvonneita silmiä. Toimii.

Kysymys: Miten nää pakkiksen moderaattorit on valittu/värvätty tehtäväänsä?

Tuon laskurin mukaan jos 70kg mies juo 15 pulloa III-olutta aloittaen perjantai-iltana klo 18 ja lopettaen lauantaiaamuna klo 3, niin alkoholi on poistunut kokonaan elimistöstä lauantai-iltana klo 20:15

Samassa ajassa juodut 20 olutta ovat palaneet sunnuntaiaamuun klo 5:een mennessä ja veren korkein alkoholipitoisuus on 3,4 promillea.

Tuon laskurin mukaan jos 70kg mies juo 15 pulloa III-olutta aloittaen perjantai-iltana klo 18 ja lopettaen lauantaiaamuna klo 3, niin alkoholi on poistunut kokonaan elimistöstä lauantai-iltana klo 20:15

Samassa ajassa juodut 20 olutta ovat palaneet sunnuntaiaamuun klo 5:een mennessä ja veren korkein alkoholipitoisuus on 3,4 promillea.
jooh... tuo laskuri onkin vain suuntaa antava. ja uskon että arvioi vähän yläkanttiin nuo promillet ettei vaan kukaan tuohon luottaen ajele kännissä ym. :)

h0h0
6 lonkkua
5 snapsia
15 paukkua

100kg mies aloitta juomisen 18.00 ja lopettaa 03.30 veren alkoholipitoisuus 4promillea klo 03.45 ja poistunut veresta toisena päivänä aloituksesta klo 9.48
Ei voi muuta sanoa, kun kauheeta tuubaa koko laskuri.

mopokorttiin harjottelua? ilmasta netistä, koe huomenna... Vittu mä aina teen nää kortit ja kaikki jälkijunas.. ois vaan pitäny pari kk sit.

Käyttääköhän joku meikäläisen modeemin kautta wlania kun joinain aikoina päivästä wlan valo vilkkuu? Jos näin on, mitä voin asialle tehdä?

Voit salata yhteyden. Löytyy modeemin asetuksista. Yleensä noissa on selainpohjainen hallintaohjelma, eli sä kirjoitat sun selaimen osoiteriville modeemin ip:n, jonka jälkeen avautuu sivu, josta pääset sörkkimään noita asetuksia.

Mattih3 sanoi:
Voit salata yhteyden. Löytyy modeemin asetuksista. Yleensä noissa on selainpohjainen hallintaohjelma, eli sä kirjoitat sun selaimen osoiteriville modeemin ip:n, jonka jälkeen avautuu sivu, josta pääset sörkkimään noita asetuksia.

Tai jos et itse käytä niin otat vain pois käytöstä. Tämän laittaminen pitäisi olla vielä helpompaa asetuksista. Todennäköisesti vain joku yksittäinen ruksi siellä asetuksissa.

Miten se nykyään menee? Tarvitseeko tv-lupatarkastajaa päästää sisälle? Käännytin sen äsken ovelta pois, ja meinasi laittaa luvan voimaan vaikka sanoin etten omista tv:tä

Käyttääköhän joku meikäläisen modeemin kautta wlania kun joinain aikoina päivästä wlan valo vilkkuu? Jos näin on, mitä voin asialle tehdä?

Itse kattoisin modeemin asetuksista mikä mac-osoite modeemia käyttää ja tekisin ihan vaan vittuillakseni rikosilmoituksen. Löytyy ne asetukset kun meet tavallisella nettiselaimella reitittimen ip-osoitteeseen (yleensä joku 192.168.0.1 tai vastaava) ja siellä näkyy lista eri verkkokorttien mac-osoitteista, joilla tohon modeemiin on yhdistetty.

Sen jälkeen tietty yhteyden salaaminen tai wlanin pois ottaminen.

Miten se nykyään menee? Tarvitseeko tv-lupatarkastajaa päästää sisälle? Käännytin sen äsken ovelta pois, ja meinasi laittaa luvan voimaan vaikka sanoin etten omista tv:tä
Ei tarvitse päästää, eikä se voi mitään asialle tehdä. Sanot vain, että sulla ei ole telkkua, niin silloin sulla ei ole telkkua.

Itse kattoisin modeemin asetuksista mikä mac-osoite modeemia käyttää ja tekisin ihan vaan vittuillakseni rikosilmoituksen. Löytyy ne asetukset kun meet tavallisella nettiselaimella reitittimen ip-osoitteeseen (yleensä joku 192.168.0.1 tai vastaava) ja siellä näkyy lista eri verkkokorttien mac-osoitteista, joilla tohon modeemiin on yhdistetty.

Sen jälkeen tietty yhteyden salaaminen tai wlanin pois ottaminen.
No vielä jatkona mistä tuon ip-osoitteen löytää?:D

Back
Ylös Bottom