Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Ne kilpaili siitä että kumpi pääsee köyräsee Leniä. Voittaja yritti harakiriä.

Ei me naisista kilpailla. Kimssonista lähinnä. Tosin taisin heikkouksissani jo Lenillekkin luvata.:rolleyes:

Jugetsi sul on tosi karvanen maha.

Voin sheivata jos tykkäät.;)

Nyt syömään kebabbia!:kuola:

Joo sheivaa ja ota sit uus kuva :rolleyes:

Mä söin just pitsaa ja kohta siirryn telkkarin ääreen äipän ja mustikkalonkeron kanssa :)

Joo sheivaa ja ota sit uus kuva :rolleyes:

Mä söin just pitsaa ja kohta siirryn telkkarin ääreen äipän ja mustikkalonkeron kanssa :)

Onks sun äiti kiva?

Äske tuli ylelt joku Tallitähdet ohjelma ja mun systeri on siin, mutsi nauro iha kyyneleet silmis ku katottii sitä.

Onks sun äiti kiva?

Äske tuli ylelt joku Tallitähdet ohjelma ja mun systeri on siin, mutsi nauro iha kyyneleet silmis ku katottii sitä.

On se yleensä kiva :) muutin 2v sitten pois himasta ja siitä lähtien ollaan oltu hyvissä väleissä, sitä ennen oli aina kauheat taistelut :D

Ja tosi reiluu nauraa sun siskolle.

Mahtaakohan täysikuu vaikuttaa autojen käytökseen?

Ainakin ihmissusien käytökseen se vaikuttaa, autoista en tiedä. Sun autolla voi kyllä olla menkat vai onko sillä jo vaihdevuodet?

On se yleensä kiva :) muutin 2v sitten pois himasta ja siitä lähtien ollaan oltu hyvissä väleissä, sitä ennen oli aina kauheat taistelut :D

Ja tosi reiluu nauraa sun siskolle.

Siis daa ei me sille naurettu sillee vaa koko ohjelmalle ku se oli nii hilarious! :dance2:

Loldaa päätä alko hiuka särkee, pitää juoda kahvia.

Nyt olis kyllä kieltämättä kiva muhinoida ihmissuden kanssa. Tykkään rajuista otteista.

Come and get me! Auuu Auuu.....:whip:

Eksä oli joskus heränny keskellä yötä siihen ku purin sen olkapäätä silleen semilujaa :D Oli kuulemma vaa irrottanu mut ja jatkanu nukkumista. Mulla ei ole tapahtumasta mitään muistikuvaa :D

Toi kuulostaa rajulta "heräsin keskellä yötä ja Alyssa oli hampaillaan kiinni olkapäässäni, irrotin hänet ja jatkoin unia"

Kuonokoppa!

Back
Ylös Bottom