Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Kai se kerran viikossa käy.

E; columbu, mikset stalkannu mua tänää jumpalla??!?!

Montako kertaa käyt Janpa viikon aikana salilla?

Riippuu vähän fiiliksistä. Pyrin käymään sen 6 kertaa, vähintään 4 kertaa viikossa.

Janpa myös syö kerran viikossa, hengittää kahdesti ja käy koulussa kolme tuntia viikossa. On se kova.

Ja runkkaa kerran tunnissa lisäksi:wtf:

attachment.php

Kimsson se vaan piäksee. Saat piestä miitissä kaikki naiset mun ympäriltä... niitä on aina ihan liikaa.. nytkin olen töissä, niin tuolla portin takana ne väijyy, kun tästä lähden himaan. Onneksi mulla on uudet pyyhkijänsulat, niin voin niillä heivata ne ojaan.

Kimsson se vaan piäksee. Saat piestä miitissä kaikki naiset mun ympäriltä... niitä on aina ihan liikaa.. nytkin olen töissä, niin tuolla portin takana ne väijyy, kun tästä lähden himaan. Onneksi mulla on uudet pyyhkijänsulat, niin voin niillä heivata ne ojaan.
Oletko koskaan piessyt naista autonpyyhkijällä?

Rakkaat wtf-hompit ja kaappihompit. Mielestäni olisi vähintään suotavaa, että kaikki spammaisimme Raptoria Visitor- ja Private Messageilla, jotta saisimme hänet miittiin. ;)

Rakkaat wtf-hompit ja kaappihompit. Mielestäni olisi vähintään suotavaa, että kaikki spammaisimme Raptoria Visitor- ja Private Messageilla, jotta saisimme hänet miittiin. ;)
Tsoo, tsoo... Mähän sanoin että mulla on töitä. Tsoin saisin varmaan sen lauantain vapaaksi, mutta mieluummin käytän "vaparikortin" sitä supersankari-risteilyä varten. Ja lisäksi oli ne tuparit.
Mutta kyllähän sä potrana poikana uskallat yksinkin helsinkiin mennä ;)

Tsoo, tsoo... Mähän sanoin että mulla on töitä. Tsoin saisin varmaan sen lauantain vapaaksi, mutta mieluummin käytän "vaparikortin" sitä supersankari-risteilyä varten. Ja lisäksi oli ne tuparit.
Mutta kyllähän sä potrana poikana uskallat yksinkin helsinkiin mennä ;)
Ime paskaa. Ota saikkua. Tuun pilaa ne tuparit kauheella ördäämisellä, ja sit taxilla pileremmiin.
Mitä vittua muuten, miks mua ei ole kutsuttu sinne?! This is blasphemy!

Nyt on ruuanlaiton aika. Paistan kanafilettä ja herkkusieniä, ja teen niistä juustoisen salaatin. mmmm..

Kimsson mä sain just kortin, voin ajaa sut sinne Helsinkiin :rolleyes:

Mikä vituttaa? :(

Siis jos haluat/jaksat puhua siitä..

edit: Tuo selittääkin jo jotain...

Kiitos. En mä jaksa nyt enempää. Kunhan vaan tuntuu pahalta ja odotan, et joku herättää mut tästä pahasta unesta...:confused:

Väsyttää ja vituttaa. Mites korston jumppa meni? :haart:

korsto.. :)
mikä ny vituttaa? Väsyttämisen ymmärrän, itekki ihan poikki koko aika. Ei kestäis jos joutuis töissä olemaan.

jumppa meni ihan hyvin, nivelkivut on historiaa ku sai lääkkeet kohilleen, penkissä alkaa tulee vauhtia tankoon pikkuhiluilla ja oppinu pikkuhiljaa työntää ylöskipäin, eli ihan jees.

Back
Ylös Bottom