Janpa
päk in pisnes
Treenaa Janpa jalkoja.
Treenasin ne jo tänään. Nyt pitäs vetää läpi: selkä, olkapäät, ojentajat ja vatsa.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Treenaa Janpa jalkoja.
Montako kertaa käyt Janpa viikon aikana salilla?
Janpa myös syö kerran viikossa, hengittää kahdesti ja käy koulussa kolme tuntia viikossa. On se kova.
Oletko koskaan piessyt naista autonpyyhkijällä?Kimsson se vaan piäksee. Saat piestä miitissä kaikki naiset mun ympäriltä... niitä on aina ihan liikaa.. nytkin olen töissä, niin tuolla portin takana ne väijyy, kun tästä lähden himaan. Onneksi mulla on uudet pyyhkijänsulat, niin voin niillä heivata ne ojaan.
Minulla on jotain vallan muuta käsillä.En vielä. Se päivä on käsillä.
Tsoo, tsoo... Mähän sanoin että mulla on töitä. Tsoin saisin varmaan sen lauantain vapaaksi, mutta mieluummin käytän "vaparikortin" sitä supersankari-risteilyä varten. Ja lisäksi oli ne tuparit.Rakkaat wtf-hompit ja kaappihompit. Mielestäni olisi vähintään suotavaa, että kaikki spammaisimme Raptoria Visitor- ja Private Messageilla, jotta saisimme hänet miittiin. ;)
Ime paskaa. Ota saikkua. Tuun pilaa ne tuparit kauheella ördäämisellä, ja sit taxilla pileremmiin.Tsoo, tsoo... Mähän sanoin että mulla on töitä. Tsoin saisin varmaan sen lauantain vapaaksi, mutta mieluummin käytän "vaparikortin" sitä supersankari-risteilyä varten. Ja lisäksi oli ne tuparit.
Mutta kyllähän sä potrana poikana uskallat yksinkin helsinkiin mennä ;)
Onneksi tälläinen kirjallinen sopimus on sitova. Palataan asiaan kun on miitin aika. :haart:Kimsson mä sain just kortin, voin ajaa sut sinne Helsinkiin![]()
Mikä vituttaa? :(
Siis jos haluat/jaksat puhua siitä..
edit: Tuo selittääkin jo jotain...

Väsyttää ja vituttaa. Mites korston jumppa meni? :haart:nyt on jumppailtu. Mitäs ihmisille?
Väsyttää ja vituttaa. Mites korston jumppa meni? :haart: