Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mulla on tollasta pientä varmaan kolmisen viikkoa ollut, nyt sitten iski kunnolla. En ihmettele, sillä avolle iski eilen. Mä sain tietty pahempana vielä :/

jepu: hoida lenssu kunnolla pois, niin et missaa miittiä :hyper:

jepu: hoida lenssu kunnolla pois, niin et missaa miittiä :hyper:

Ja jos jepu ei oo siihen mennessä parantunu, niin kyllä me hoidetaan se kuntoon. Tosin kunto mihin se hoidetaan voi olla paljon pahempikin..:D

On yliopisto hieno paikka: tulin särmänä luennolle, joka olisi alkanut tänään, mutta ketään muuta ei tullut. Niinpä koko luentosarja meni siinä sivuun. Ehkä voisi lueskella kirjatentteihin tai tehdä jopa kanditutkielman vihdoin ja viimein.

Ja jos jepu ei oo siihen mennessä parantunu, niin kyllä me hoidetaan se kuntoon. Tosin kunto mihin se hoidetaan voi olla paljon pahempikin..:D

Älä ny, jepu tulee ja vääntää sut vielä solmuun. :D

Älä ny, jepu tulee ja vääntää sut vielä solmuun. :D

Se on kyllä hyvin mahdollista.:) Uskon että mua tullaan vääntämään vähän jokaisen toimesta ja jos ei yksin onnistu, niin sitten koko porukan voimin.:whip::jahas:

Katos iso-D heräs! Lähetäänkö harrastamaan peppuseksiä puistoon vai otetaanko heti rivoilut asemalaiturilla kun tuutte maisemiin?

En mitenkään yritä saada Dinhoa sortumaan takaisin rivouden tielle.:whip:

Mä en kestä! Laita mulle vaikka privassa jotain pikkutuhmaa! En varmaan kerro siitä sitten kellekkään.(enpä):evil:

Jalkapallo on ihan tollanen marginaalinen keijolaji. Ei sitä kukaan viitti kattoa. Turhaa ajankulua. Senkin ajan vois hyvin käyttää viisaammin kattomalla lätkää!:D

Back
Ylös Bottom