🆕 KAMPPAILULAJIEN UUTISLINKIT 🆕

Meta title: 💥 Kamppailulajien uutislinkit – tuoreimmat iskut, käänteet ja kohut suoraan yhteen ketjuun

Meta description: Keskustelua kamppailulajien ajankohtaisista uutisista, otteluista ja ilmiöistä – linkit, analyysit ja nopeat reagoinnit samaan paikkaan.

Pysyis ny Faber sarjassaan, jos kerta KIDiä ollaan sille vastustajaksi jo tuomassa.

Tulee varmaan tasanen vääntö Griffinin ja Faberin välillä.

Ei se viimeks kyllä kovin tasanen ollut.

Faber ei edes ole mikään iso 145 paunainen, joten olisi auttamatta liian pieni kaveri luokkaa ylemmäs. Itse näkisin mieluummin megamatsin Torresia vastaan.

Yoshihiro Akiyama kohtaa Dream 6:ssa Masanori Tonookan.

1221201532.jpg

1221201536.jpg

:offtopic: Akiyama on kyllä parhaiten pukeutuva vapaaottelija!

:offtopic: Akiyama on kyllä parhaiten pukeutuva vapaaottelija!

Japanilaisilla vapaaottelijoilla on yleisesti ottaen aika hyvä tyylitaju.
Mukava nähdä, että äijät jaksaa panostaa pukeutumiseen. Vähän vaihtelua siihen ainaiseen
T-paita ja farkut yhdistelmään, mitä näkee turhan usein.

Toivottavasti se vitun Quarry väännetään niin solmuun ettei sitä enää nähdä ppv:ssä. En tykkää siitä tyypistä yhtään. Sen uran huipput oli kun Rich Franklin tyrmäs sen ja kun se yritti itse juosta Kalib Starnesia kiinni kolme erää. :jahas:

Saa nähdä että tuleeko tosta usa vs england tuffista kuinka tasanen. Toisena Coachina varmaankin Bisbing. :rolleyes:

Toivottavasti se vitun Quarry väännetään niin solmuun ettei sitä enää nähdä ppv:ssä. En tykkää siitä tyypistä yhtään. Sen uran huipput oli kun Rich Franklin tyrmäs sen ja kun se yritti itse juosta Kalib Starnesia kiinni kolme erää. :jahas:

Saa nähdä että tuleeko tosta usa vs england tuffista kuinka tasanen. Toisena Coachina varmaankin Bisbing. :rolleyes:

Mitäs vikaa Quarryssa on ? Mies on mun mielestä todella sympaattinen ja älykäs jätkä. Aikamoisen kunnioituksen ainakin tältä suunnalta saanut jo pelkästään sillä että palasi kehään nimenomaan tämän Franklinin tyrmäyksen jälkeen. Pala muovia/metallia pitää selkää kasassa jotta mies pystyy ottelemaan. Moni tuskin olisi tuommosen tällin jälkeen enää palannut kehään. Meinaatko että jos Starnes juoksee Quarrya karkuun niin pitäisi jäädä paikalleen ja odottamaan että Starnes tulee vaihtelemaan lyöntejä ? :) Miehen ottelutyyli ei välttämättä ole mitään kaunista katseltavaa, mutta on agressiivinen ja luonnetta löytyy. Respect!

Demianille todella hyvä vastus, uskon että Demian vie ottelun toisessa erässä viimeistään lukolla/kuristuksella. Hienoa että Demian sai viellä "vähä" kesymmän miehen alle ennen kun päästetään isoimpiin kahoinoihin. Uskon että Demianin seuraava vastus jos hän hoitaa tai kun hoitaa Quarryn niin on Tales Leites ja olisi todella hyvä ja mielenkiintonen ottelupari!

Back
Ylös Bottom