Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

jawhead, vanha head-fuck:bearfest:

Tuli sit ostettua tällanen Acerin miniläppäri.. perhanan näppärä!!:dance:

jahas, 4,5 tuntia tullu tänään pelattua poolia

No voihan muna:D Otan ens kerralla entistä varmemmin selkääni:dance:

Ooks paksuna wat? Tuleeks lapsen nimeks Jawwis?

Mikä täälä on meininki.. en oo vähään aikaan jaksanu paljoo tsättäillä.

No JOS saisin vauvan niin tietenkin tulisi :D

Tuli sit ostettua tällanen Acerin miniläppäri.. perhanan näppärä!!:dance:

Mä tilasin ikuisuuksia sitten pinkin MSI windin ja tänään soitin sinne et miks ei oo tullu... sanoivat vaan ettei maahantuoja ollut saanut kuin mustia ja että lähiaikoina pitäis tulla. Eivät sitten viitsineet ilmoittaa mitään että myöhästyy :curs: haluun mun pinkin pikkukoneen!

Lähinnä tämä ilta on vituttanu. Ei ole päässy salille eikä lenkille tai ylipäätään mitään liikuntaa harrastamaan.
Juuri sama täällä, mutta ei ollut pääsystä kiinni, vaan ei vain kehdannut lähtee tänää salille tai edes lenkille. Huomenna salille, kyllä se olo taas reipastuu :D

Epäiletkö taas mua? :jahas:
Enhän sentään. :) Kannustan ja sitten joko rankaisen tai palkitsen. :whip: ehkä

Ääh vittuku on paskat säät. Kerranki ku oisin saanu itteni hilattua ulos lenkille niin sitten satoi vettä kaatamalla. Perse... Mitäs ihmisille täällä kuuluu?

Oisit vaan pistäny tuulta ja tuiskua päin. Olo sen jälkeen kuin uitetulla koiralla, mutta kylpy jeesaa. Kumiankat mukaan! :dance:

Kaise on pakko alkaa kattoo tota Big brotheria vaikka ihan kura onki :D ottaispa ne ny ees kuppia tänää ja vetäis orgiat pystyy..

eipä oikeastaan. Pelottavan helppoa. Ehkä en olekkaan oikeasti pervo vaan pelokas pieni poika.. :eek:
Vähän samoilla fiiliksillä. Oon tällainen hiljainen duunari.............

Miten sulla? Onko ikävä jo kaikkea pervoa ja homoa?
Ikävä ei ole. Eniten pelkään sitä, jos joku alkaa yllyttämään siihen, esim. tarttumalla johonkin kirjoittamaani ja vääntämällä siitä jotain Gäytä.. sit en voi laittaa mitään takaisin.. :(

Back
Ylös Bottom