Mitä sanoit sille?
Onnea?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mitä sanoit sille?
Kiva, luulin et yhen kaverin "naimisiinmeno" oli vaan joku facebook-vitsi. Nyt sain kuulla et se onkin oikeasti menny naimisiin... Tuntenu sen tytön joku 7kk, ikää jätkällä 19v. Ihan sairasta. Ja se on seurustellu yhen mun toisen kaverin kanssa joskus, hassua kuvitella et NE vois nyt olla naimisissa o.O
Kävi vastaavat mutta päinvastoin. Ko tyttö loukkaantui mulle vielä vitusti että miten voin olettaa sen menevän niin pian naimisin. Suuttui vielä enemmän kun sanoin että sehän on just sen tyyppinen ihminen :D
Sitä saa mitä tilaa, ei oo läpän aihe tollaset :jahas:
Onnea?
Mitä sanoit sille?
Kävi vastaavat mutta päinvastoin. Ko tyttö loukkaantui mulle vielä vitusti että miten voin olettaa sen menevän niin pian naimisin. Suuttui vielä enemmän kun sanoin että sehän on just sen tyyppinen ihminen :D
Sitä saa mitä tilaa, ei oo läpän aihe tollaset :jahas:

Itse olisin tarjoillut itseni paketoitunut lahjapaperiin:jahas: Ehkä toi sun vaihto-ehto on järkevämpi.
Itselleni kävisi myös toi sun ehdotus...Mä tajusin tänään, että mun on todennäköisesti pakko ostaa vielä joskus oma hevonen![]()
Osta mun.
Se ei kyllä oo hevonen vaan shetlanninponi, mut se on kätevä ku käy tarvittaessa vaikka koirasta :D
No mä oon kyllä niin lyhkänen että sehän ois passeli :hyvä:
Oikeestaan mä oon kahden vaiheilla, kun tykkään asua kaupungissa, mutta toisaalta mä haluaisin kovasti muuttaa jonnekin semilandelle, tyyliin Lohja missä äiti ja nuo asuu. Sinne sit tallit ja kaikki. Mut sit kaupunkiki on niin :haart:
Sit pystyis elämään kaupungissa mut heppa olis lyhyen ajomatkan päässä. Moikka, mitäs toistein päivä pitää sisällään?![]()
No, ootko Alyssa paksuna vai et?
Aika pahoja pojat pistää. Meinaaks oikeesti pysyä viikon puhtain suin? :D
Eihän Fuhrerilla oo mitään mahdollisuuksia
Mitä siitä seuraa jos se sortuu?
Kiitti kommentista muuten :DEn :D (tai no mistä sitä vielä tietää)