Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Ihan järkyttävä väsymys...:zzzz:

Kiva, luulin et yhen kaverin "naimisiinmeno" oli vaan joku facebook-vitsi. Nyt sain kuulla et se onkin oikeasti menny naimisiin... Tuntenu sen tytön joku 7kk, ikää jätkällä 19v. Ihan sairasta. Ja se on seurustellu yhen mun toisen kaverin kanssa joskus, hassua kuvitella et NE vois nyt olla naimisissa o.O

Kävi vastaavat mutta päinvastoin. Ko tyttö loukkaantui mulle vielä vitusti että miten voin olettaa sen menevän niin pian naimisin. Suuttui vielä enemmän kun sanoin että sehän on just sen tyyppinen ihminen :D
Sitä saa mitä tilaa, ei oo läpän aihe tollaset :jahas:

Kävi vastaavat mutta päinvastoin. Ko tyttö loukkaantui mulle vielä vitusti että miten voin olettaa sen menevän niin pian naimisin. Suuttui vielä enemmän kun sanoin että sehän on just sen tyyppinen ihminen :D

Herkkiä ihmisiä.

Itse olisin tarjoillut itseni paketoitunut lahjapaperiin:jahas: Ehkä toi sun vaihto-ehto on järkevämpi.

Mitä sanoit sille?

En vielä mitään, onnittelen jos satun törmäämään livenä :)

Kiva :D

Mun kaveri (se joka seurusteli joskus tän naimisiinmenneen jätkän kanssa) on kyllä vielä enemmän shokissa, voin vaan kuvitella miten hassu ajatus että eksä pamauttaa ja menee tosta vaan naimisiin :eek:

Itse olisin tarjoillut itseni paketoitunut lahjapaperiin:jahas: Ehkä toi sun vaihto-ehto on järkevämpi.

No jaa :rolleyes: Itselleni kävisi myös toi sun ehdotus...

Mä tajusin tänään, että mun on todennäköisesti pakko ostaa vielä joskus oma hevonen :)

Mä tajusin tänään, että mun on todennäköisesti pakko ostaa vielä joskus oma hevonen :)

Osta mun.
Se ei kyllä oo hevonen vaan shetlanninponi, mut se on kätevä ku käy tarvittaessa vaikka koirasta :D

Osta mun.
Se ei kyllä oo hevonen vaan shetlanninponi, mut se on kätevä ku käy tarvittaessa vaikka koirasta :D

No mä oon kyllä niin lyhkänen että sehän ois passeli :hyvä:

Oikeestaan mä oon kahden vaiheilla, kun tykkään asua kaupungissa, mutta toisaalta mä haluaisin kovasti muuttaa jonnekin semilandelle, tyyliin Lohja missä äiti ja nuo asuu. Sinne sit tallit ja kaikki. Mut sit kaupunkiki on niin :haart:

Nyt vois tiskailla sheikkerin ja sit painua unten maille. Öitä mussukat!

No mä oon kyllä niin lyhkänen että sehän ois passeli :hyvä:

Oikeestaan mä oon kahden vaiheilla, kun tykkään asua kaupungissa, mutta toisaalta mä haluaisin kovasti muuttaa jonnekin semilandelle, tyyliin Lohja missä äiti ja nuo asuu. Sinne sit tallit ja kaikki. Mut sit kaupunkiki on niin :haart:

Ei ne tallipaikat niin hirveän kalliita ole, katoin just et jos olisin roudannut mun ponin tänne niin joku 200-250e/kk tais olla halvin. Tosin sitä nyt ei normitalliin voikaan laittaa vaan oleskelee pihatossa :) Sit pystyis elämään kaupungissa mut heppa olis lyhyen ajomatkan päässä.

Voi ei haluun tallille, pitkään aikaan ollut :(

Moikka, mitäs toistein päivä pitää sisällään? :)

Lähinnä tämä ilta on vituttanu. Ei ole päässy salille eikä lenkille tai ylipäätään mitään liikuntaa harrastamaan.

Nyt on perkele jalkoja kuritettu! Tekeepä hyvää pitkästä aikaa, vituttaa vaan ku junnannu painot kyykyssä samassa koko vuoden loukkaantumisien takia :(. Janpa onko peppu touhuja ees ollu ;)?

Ääh vittuku on paskat säät. Kerranki ku oisin saanu itteni hilattua ulos lenkille niin sitten satoi vettä kaatamalla. Perse... Mitäs ihmisille täällä kuuluu?

En :D (tai no mistä sitä vielä tietää)

Ooks paksuna wat? Tuleeks lapsen nimeks Jawwis?

Mikä täälä on meininki.. en oo vähään aikaan jaksanu paljoo tsättäillä.

Back
Ylös Bottom