Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Moimoi columbus, hyväähän tänne kuuluu. ens yöksi luvattu jo pakkasta.. eiköhän sitä lunta rupea kohta näkymään :D

mikäs tämä antihomoiluvillitys on? soosoo. olkaas kunnolla ja lyökää se muna suuhun!
...ei tässä parane tämmösten asioitten kanssa ruveta nyt tunteilemaan!

Fuhrer vaan heitti asian ilmoille ja minä tartuin siihen.

e. Siihen että EI SAA HOMOILLA. Joku voi tuosta edellisestä lauseestani vetää johto päätöksiä, että se on homoilua. SE EI OLE! Tän siitä saa kun keijoilee liikaa, alkaa vainoharhaiseksi.
Vainoharhaisuus on jo melkein homoilua.

Moimoi columbus, hyväähän tänne kuuluu. ens yöksi luvattu jo pakkasta.. eiköhän sitä lunta rupea kohta näkymään :D
Ootko Mikkii kova hiihtään?

vainoharhaisen homo meininki. Kaappi-wtf

Fuhröödillä ja Keiho10:llä menossa skaba, että jos toinen homostelee niin toinen saa homostella sitä?

Preijjeri, joko on tatuointi parantunut ja varsinaisessa komeudessaan?
E: Voittaja saa palkinnoksi Biroon miitissä.

Eihän Movettaja ole ollut pelipaikoillakaan 18.8. saakka?

Kyseinen herrasmies vaikuttaa varsin hienolta mieheltä. Mukaan miittiin?

wtf.jpg

Näihin kuviin, näihin tunnelmiin.. Täältä tähän...

Uujee, kymmenen käynnin lähete kiropraktikolle<3

Varastoselkä?

Oliski. Mä oon tästä kehnosta selästä kärsinyt melkeen koko iän, tietenkään toi duuni ei ole asiaa parantanut.. eikä ahkera treenikään ole auttanut niin paljoa kun olen toivonut että olisi :/

Kiva, luulin et yhen kaverin "naimisiinmeno" oli vaan joku facebook-vitsi. Nyt sain kuulla et se onkin oikeasti menny naimisiin... Tuntenu sen tytön joku 7kk, ikää jätkällä 19v. Ihan sairasta. Ja se on seurustellu yhen mun toisen kaverin kanssa joskus, hassua kuvitella et NE vois nyt olla naimisissa o.O

Mitä sanoit sille?

Back
Ylös Bottom