Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Brittiyliopistoihin, oho, oho.. Mitäs oot Alyssa lähdössä opiskeleen?

Cambridge: Land economy
Cambridge: Law
Warwick: Economics, politics and international studies
Warwick: Law and business studies

Viides vaihtoehto on auki, ajattelin et vois heittää jotain täysin randomia. Vaikka Cambridgen arkeologia tai joku :D Haen kuitenkin deferred entryllä eli aloittaisin vasta 2010 ni jos ei tärppää nyt ni haen uudestaan :) Personal statementkin pitäis kirjottaa, onneks oon hyvä kehumaan itteäni.

Fuhrer: Ei se olis auttanut ku ne oli sellasessa lomakemuodossa ja jokainen kurssi erikseen. Vituttaa :(

e. Joko sä Columbu oot siellä maailman äärissä?

tekis taas mieli heittää hyvää läppää mut viikkoa on vielä jäljellä :wtf:

Aika pahoja pojat pistää. Meinaaks oikeesti pysyä viikon puhtain suin? :D

Terve turrikat! Mikä on menon laatu?

Moro Kimsson, et kai säkin oo tässä homoilunkieltojutussa mukana?

Homo.

edit: Ja moi sullekin Mikkii.. Mitäs sinne susirajan toiselle puolelle kuuluu? Onko jo lumi maassa?

Kuka mua kieltää homoilemasta? Katotaanko? HÄH?!

Ketkä nyt ei saa homoilla, hähtäh? Oon ihan pihalla, kun en kuulu teidän pileremmiin...

Mä pakotan kaikki homoilemaan. Kun näätte mun melan, teidän on pakko pyllistää, ette vaan voi mitään luonnollenne!

Fuhrer vaan heitti asian ilmoille ja minä tartuin siihen.

e. Siihen että EI SAA HOMOILLA. Joku voi tuosta edellisestä lauseestani vetää johto päätöksiä, että se on homoilua. SE EI OLE! Tän siitä saa kun keijoilee liikaa, alkaa vainoharhaiseksi.

Back
Ylös Bottom