Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Varmaan ne 3- ja 1-vuotiaat ruotsalaislapset, jotka se saksalaismuidu hakkas kuoliaaksi tässä taannoin? Niistä on ollut iltalehden mukaan ruumiinavauskuvia aikakin netti levityksessä. Ei varmaan niin kivaa katottavaa.

Just ne, kallot auki pöydällä. Joo aiheenvaihto hyi helevetti. :urjo: :)

Ei kyllä pahemmin tällä ilmankosteudella ssaa erkkikään nukuttua, leffaehdotuksia?

Mä nukuin ennen töihin tuloa viiden tunnin päikkärit ja nyt vielä jaksaa ihan hyvin. Väsy tulee sitten viideltä, kuten yleensä :) Kaffet taidan keittää kohta.

Ei kyllä pahemmin tällä ilmankosteudella ssaa erkkikään nukuttua, leffaehdotuksia?

Täälläkin vähän puutetta teeveeohjelmista. Puol neljältä vaihdan Iskelmä-tv:lle, kun viimeinenkin oikea ohjelma telkusta loppuu :jahas:

Se hyvä puoli Suomessa on, että oon lopettanut lähes 100% television käytön muiden kuin dvd-leffojen katselemiseen. Kun ei kerta kaikkiaan tule mitään muuta kun paskaa ja sitten se paska vielä uusitaan ja sitten se paska lentää naapurikanavalle josta paska pyörähtää käyntiin jossain muualla.

Mitäs ihmiset aikoo huomenna?

Kun pääsen aamulla töistä, kirmaan peiton alle ja nukun toivottavasti yli puolen päivän. Iltapäivällä käyn todennäköisesti huitomassa sulkapalloa ja kiirehdin takaisin kotiin.

Tissien kattelu vai kirkkovene?

Molemmat. Kuitenkin haluaisin itseeni jotain muuta, kuin kirkkoveneen. Vaikka sitten sen Property of -jutun :rolleyes:

Se hyvä puoli Suomessa on, että oon lopettanut lähes 100% television käytön muiden kuin dvd-leffojen katselemiseen. Kun ei kerta kaikkiaan tule mitään muuta kun paskaa ja sitten se paska vielä uusitaan ja sitten se paska lentää naapurikanavalle josta paska pyörähtää käyntiin jossain muualla.
Tuleehan Suomessa joskus ihan laatu tavaraakin telkkarista niinku esimerkiksi TUF ja Ross Kempit.

mhki: :lol2: ihan totta. Lähinnä tulee katsottua tällaisina aikoina, kun oon töissä. Kotona ei juurikaan.

Kun pääsen aamulla töistä, kirmaan peiton alle ja nukun toivottavasti yli puolen päivän. Iltapäivällä käyn todennäköisesti huitomassa sulkapalloa ja kiirehdin takaisin kotiin.

Ei paha, jos ei ota huomioon töiden tekoa ja sulkapalloa :D

Molemmat. Kuitenkin haluaisin itseeni jotain muuta, kuin kirkkoveneen. Vaikka sitten sen Property of -jutun :rolleyes:

Voin tehä sust mun bitchin :D

Tullessani töihin, löysin ulko-oven edustalta jonkun miniliskon. Poikiiko sisiliskot muka tähän aikaan vuodesta?! Vai onko Suomessa muitakin liskoja :jahas: ?

Back
Ylös Bottom