Nakkaa uuniin.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Paljohan maksaisi vaihtaa koko taloon lukot? Talossa 3 ovea ja avaimia pitäs olla joku 7.
Miksi hyvä koulumenestys tuntuu olevan enemmänkin rasite kuin hyöty työnhaussa? Olisiko minun pitänyt opiskeluaikana vain salilla/yökerhoissa ja mennä rimaa hipoen kurssit läpi niin punaista mattoa olisi levitetty? Voiko "liian" hyvää koulumenestystä enää korjata mitenkään näin jälkikäteen?

Teetä jossakin amikses, tulee halvaks ja hyväksi.Mistä löytyisi leuanvetoteline, jonka pystyisi kiinnittämään seinään?
Millä sivulla oli kauhea kasa ilmaisia blogi-, foorumi- ja verkkokauppaohjelmistoja yms.? Sivuilla oli myös demot ohjelmista ja ne nollautuivat muutaman tunnin välein.
Saako B-kortilla(henkilöautokortilla) ajaa mopoa ?
Eihän saa jos on syntynyt siihen aikaan, että piti jo ajaa mopokortti? Jos taas oli täyttänyt 15 ennen sitä sääntöuudistusta (minä vuonna se sitten ikinä tulikaan) niin sitten toki saa. Vai olenko nyt totaalisen pihalla itse?
Eihän saa jos on syntynyt siihen aikaan, että piti jo ajaa mopokortti? Jos taas oli täyttänyt 15 ennen sitä sääntöuudistusta (minä vuonna se sitten ikinä tulikaan) niin sitten toki saa. Vai olenko nyt totaalisen pihalla itse?
Pihalla kuin lumiukko. Näin sanotaan poliisista.
tarvitseeko mopokorttiluvanjälkeen todellakin vittu venaa 1.5viikkoo enneku voi soittaa aikaa korttitesteihi?