Tyhmien kysymysten kerho

Meta title: 💥 TYHMIEN KYSYMYSTEN KERHO – KYSY MITÄ VAIN ILMAN PELKOA TYHMYYDESTÄ 💥

Meta description: Ketju, jossa saa kysyä ihan mitä tahansa noloista, hassuista tai yksinkertaisista asioista – yhteisö vastaa hyvässä hengessä.

Millä sivulla oli kauhea kasa ilmaisia blogi-, foorumi- ja verkkokauppaohjelmistoja yms.? Sivuilla oli myös demot ohjelmista ja ne nollautuivat muutaman tunnin välein.

Miksi hyvä koulumenestys tuntuu olevan enemmänkin rasite kuin hyöty työnhaussa? Olisiko minun pitänyt opiskeluaikana vain salilla/yökerhoissa ja mennä rimaa hipoen kurssit läpi niin punaista mattoa olisi levitetty? Voiko "liian" hyvää koulumenestystä enää korjata mitenkään näin jälkikäteen?

Miksi hyvä koulumenestys tuntuu olevan enemmänkin rasite kuin hyöty työnhaussa? Olisiko minun pitänyt opiskeluaikana vain salilla/yökerhoissa ja mennä rimaa hipoen kurssit läpi niin punaista mattoa olisi levitetty? Voiko "liian" hyvää koulumenestystä enää korjata mitenkään näin jälkikäteen?

miten hyvä sä sit olit koulussa? tuskin siitä nyt haittaa voi olla, vai miten tää "rasite" näkyy? :D :nolo:

Mistä löytyisi leuanvetoteline, jonka pystyisi kiinnittämään seinään?
Teetä jossakin amikses, tulee halvaks ja hyväksi.

Eihän saa jos on syntynyt siihen aikaan, että piti jo ajaa mopokortti? Jos taas oli täyttänyt 15 ennen sitä sääntöuudistusta (minä vuonna se sitten ikinä tulikaan) niin sitten toki saa. Vai olenko nyt totaalisen pihalla itse?

Ah, eli oletin vain virheellisesti... Nykyisellä linjauksella en tosin olisi ollenkaan ihmetellyt vaikka noin olisikin ollut.

Back
Ylös Bottom