Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Eikä ees väsytä... Ainakaan paljoa... No ehkä vähä. Pitäs alkaa salille mennä 12 aikaan. Jee.

huomenta hipit..kohta duunist himaan nukkuu

Minä se vaan tiskaan astioita ja luutalla lakasen lattioita

Pakko kai tämä eilen aloitettu siivoaminen on hoitaa loppuun. Löytyyköhän laiskuudelle koskaan jotain selitystä geeneistä tai jostain?

Minä se vaan tiskaan astioita ja luutalla lakasen lattioita

Pakko kai tämä eilen aloitettu siivoaminen on hoitaa loppuun. Löytyyköhän laiskuudelle koskaan jotain selitystä geeneistä tai jostain?

Komppaan. Saman homman aloitin eilen ja tänään pitäis jatkaa. Eiköhän ne tietemiehet oo jo hommissa tuon asian suhteen, että ototellaan vain niitä tuloksia....:rolleyes:

Itse en kyllä henk.koht. tuohon usko, koska omat vanhemmat siivoushulluja.

Huomenta pojat ja tytöt :dance:

Aamupalaksi suklaapähkinöitä ja viinirypäleitä, illalla sit valkkaria :kuola: Tästä tulee kiva päivä.

Itsehän juuri tulin lenkiltä. Käytiin hakee Maran pallo faijalta, kun oli jäänyt sinne.
Kohta vois suihkutella ja sit ois ihana siivouspäivä edessä<3

Onks se Mara teidän koira? :D

Joo. Sen oikee nimi on Mart kun se on sieltä Virosta, niin se kääntyy sit kotoisasti Martiks tai Maraks :D

Back
Ylös Bottom