Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

lauantaina kaapelilla digweedi ja heti perään cosmic gate..hitto mitä nimiä siellä on. Mut en tiä viittiikö puolikuntoisena lähtee rehaamaan.

Öitä Stander! Pidä muna mielessä!

Jos muut niin mäkin..;) Huomenna katon sitä toista juttua.

Jaa, että naparyntäys on seuraavaksi hakusessa, kun nännejä ei herunut?! :hyper: taidanpa jo kuvata omani :D

Jaa, että naparyntäys on seuraavaksi hakusessa, kun nännejä ei herunut?! :hyper: taidanpa jo kuvata omani :D

Anna mennä. On sitten valmiina lauantaiks..:) Mä taidan huomenna laittaa omaan sp:hen napakuvan, niin voin sen sitten yöllä näppärästi duunissa laittaa tohon.:whip:

Tää hiljeni taas. Mitenköhän mä nyt saan työajan kulumaan.:( Tai sama mitä aikaa se on. Jokatapauksessa se pitää kuluttaa tavalla tai toisella. Mieluusti sillä toisella..:whip:

Tää hiljeni taas. Mitenköhän mä nyt saan työajan kulumaan.:( Tai sama mitä aikaa se on. Jokatapauksessa se pitää kuluttaa tavalla tai toisella. Mieluusti sillä toisella..:whip:

Sinäkin tuherrat yövuoroa?!

Sinäkin tuherrat yövuoroa?!

Jeps. Pelkkää yötä teen. Ihan jees tälleen kunhan vaan sais aina nukuttua päivällä. Välillä ketuttaa oikein huolella, kun joku rupee naapurissa piikkaamaan seinää.

e.Fuhrer tulee paikalle aina kun on joku tu- tai pi- alkuinen sana..:)

Jeps. Pelkkää yötä teen. Ihan jees tälleen kunhan vaan sais aina nukuttua päivällä. Välillä ketuttaa oikein huolella, kun joku rupee naapurissa piikkaamaan seinää.

:wtf: miten sä jaksat?

:wtf: miten sä jaksat?

Kyllä tätä jaksaa. Mulla on niin hyvin vapaita,että ei mitään probleemaa. Ja sitten kun pitää vapaillakin lähes saman rytmin kuin työvuorojen aikana, niin on ihan helppoa..:)

Back
Ylös Bottom