Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Ootko sä dominoiva kun vaan otat?

Muista se napa sit.

Oikeesti oon sellanen, että mut pitää melkein väkisin ottaa, että suostun.:D

Täytyy kokeilla miltä napa näyttää, mutta sä voisit ekana kokeilla kun tätä ehdotit..:)

Mulle on tullut hirveä Pakkis-riippuvuus. Tää rajottaa huomattavasti vapaa-aikaa sekä työaikaa. Voisinkohan mä hakea Mikeltä jotain korvauksia tästä taudista?:rolleyes:
Sama vika. Kun tulen töihin niin aloitan pakkiksen lukemisen ja lopetan kun vuoro loppuu. Kun taas pääsen himaan niin istun suoraan koneelle selaamaan pakkista :D

Sama vika. Kun tulen töihin niin aloitan pakkiksen lukemisen ja lopetan kun vuoro loppuu. Kun taas pääsen himaan niin istun suoraan koneelle selaamaan pakkista :D

Voitais laittaa sellanen kimppakanne menemään ja haetaan hirveet korvaukset.

Toi napa näyttää paljon pervommalta kuvattuna kuin perse. En voi laittaa sitä avaks..:eek:

Mun mielestä korvauksena vois tulla ainakin 2vuoden ilmaiset vipit:hyvä:

Toi kuulostais tälleen alkuun ihan kohtuulliselta korvaukselta. Mutta siihen päälle vois laittaa vielä proteiinia omien tarpeiden mukaan. Soitan Mikelle nyt.

Oikeesti oon sellanen, että mut pitää melkein väkisin ottaa, että suostun.:D

Täytyy kokeilla miltä napa näyttää, mutta sä voisit ekana kokeilla kun tätä ehdotit..:)
Jahka kesämasun saa pois. ;)

Korjasin sun kirjotusvirheen.. :rolleyes:
Kiitos. :haart:

Maikki ei suostunu. Lähtekäämme siis yhdessä tekemään ilmoitusta posliinille.:whip:

Täällä jotkut idiootit suhaa pekkaniskanostimen kanssa ees taas mun edessä, ei ne taida itekään tietää mitä ne tekee.
En jaksais hirveesti liikutella ees taas noita lavoja miten sattuu huvin vuoksi :jahas:

Tossa on melkein kaikki. Käsiraudat puuttuu vielä.

ainiin cloroformi kanssa puuttuu(kirjotettiinkohan tolleen)

Mä otan nyt päikkärit että jaksan mennä vääntämään duunia yöks. Hei vain hanipuppelit!:haart:

Back
Ylös Bottom