Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

noh, isoa ja isoa mutta suolaista kuitenkin.

Mä oon ajatellu nyt lopettaa kokonaan tän pervoilun täällä ja alkaa taas käyttäytymään kuin fiksu aikuinen mies.

Jos täällä nyt ihan tosissaan ollaan lopettamassa asiallista keskustelua, niin mä rupeen vollottamaan kuin pikkulapsi.:itku:

Jos täällä nyt ihan tosissaan ollaan lopettamassa asiallista keskustelua, niin mä rupeen vollottamaan kuin pikkulapsi.:itku:

Yhdyn Jugeen.

Jep, väsymys iski nyt, joten pakko luovuttaa valtikka yön sankareille. Tervetuloa kummittelemaan uniini. :) Öiteli.

Kauniita unia..

mäki oon ihan katkeemispisteessä.. taipuu.. taipuu.. :räks:
Sain ihan kuningasidean mut se liittyy tavallaan niinku kiellettyihin lääkkeisiin. Saaks niist puhua täällä? Mietin et jos antais jollekki mammalle joku 300mcg clemppua ja laittais vaa kekkosen nieluun ni kauan kestäis siinä tärinässä että lämmin suihku voitelisi nielua?
Voitas laittaa vedonlyöntiä pystyyn?

mäki oon ihan katkeemispisteessä.. taipuu.. taipuu.. :räks:
Sain ihan kuningasidean mut se liittyy tavallaan niinku kiellettyihin lääkkeisiin. Saaks niist puhua täällä? Mietin et jos antais jollekki mammalle joku 300mcg clemppua ja laittais vaa kekkosen nieluun ni kauan kestäis siinä tärinässä että lämmin suihku voitelisi nielua?
Voitas laittaa vedonlyöntiä pystyyn?
:wtf:

Kumpana päivänä me nyt sit törmätään..? ;) Jos törmätään? :eek:

Ollaanko me nyt törmäämispisteessä? ;) Perjantai sopis....

:eek: :ujostuttaapikkasenkenties:

Back
Ylös Bottom