Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Vitun Ikea-matka kesti 4 tuntia :eek: Vähän meni hermot varsinkaan kun en ostanut itselleni mitään. Ja nyt pitäisi opiskella jotain työjuttuja huomiseksi (äsken vasta aloitin), mutta silti mä pyörin täällä lueskelemassa miten porukka höylää toisiaan...

miten haikaran puremasta tulee luomia? LINTUINFLUENSSA!
Tuu obatech tänne ni höyläytä höykytän sua oikein kunnolla. <3

Vitun Ikea-matka kesti 4 tuntia :eek: Vähän meni hermot varsinkaan kun en ostanut itselleni mitään. Ja nyt pitäisi opiskella jotain työjuttuja huomiseksi (äsken vasta aloitin), mutta silti mä pyörin täällä lueskelemassa miten porukka höylää toisiaan...

Mä tossa sun lähdön jälkeen avauduin tosta Ikeasta. Tuo on juuri yksi syy, että siellä menee sitä aikaa ihan törkeesti.

Lintuinfluenssa on juurikin sitä, että lintujen puremasta tulee luomia :hyvä:

Tuu obatech tänne ni höyläytä höykytän sua oikein kunnolla. <3

Rakas hanipuppeli, ei kerkeä nyt. Huomenna tulen kurmottamaan sua oikein olantakaa ;)

Auttaako jos laitan kuvan nännistäni?

Ei se oikeastaan auta. Tahtoisin uusia ja viattomia peppuja kuviin. Otetaan nännit sitten, kun peput ovat jo loppuun kuluneet.

e. jaahas. Kohta siis nännit ovat kuvissa. Lähtee kuvailemaan -->

Vois kulutella sohvaa->

Mä tossa sun lähdön jälkeen avauduin tosta Ikeasta. Tuo on juuri yksi syy, että siellä menee sitä aikaa ihan törkeesti.
Joo, sairas paikka, mutta pakko antaa propsit siitä että on aika ovelasti suunniteltu mesta (täytyy kävellä koko paskan läpi että pääsee ulos).

Nännejää!!! :dance: Mulla nöpöttää aina :hyvä:

Dinho, säkit tiskiin!

Tähän triidiin puskee muuten posteja sitä tahtia että tuntuu kuin jotain /b/tä koittaisi selata. Laatukin on kyllä samaa tasoa. :)

Tullut jotain 500 postia vuorokaudessa... Eikä luultavasti edes riitä :rolleyes:
Mutta laatu on loistavaa, suorastaan fantastista :david:

Wtf-miitti Fuhrerin mökillä!

Back
Ylös Bottom