Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Jos haistat palaneen käryä ja koit tulleesi kusetetuksi, voit aina kolauttaa nuijalla ja raahata naaraan luolaasi :)

Jos haistat palaneen käryä ja koit tulleesi kusetetuksi, voit aina kolauttaa nuijalla ja raahata naaraan luolaasi :)

:lol2: Oisinko sit pakkiksen kruunamaton sonni? :D

Tosiasiassa mamma mikä paiskoo 50kg limppuja vitutuspäissään.. Ei tulis heti mieleen alkaa hyppii silmille :D

Ei se ehdi huomata mitään jos lähestyt takaapäin. Kannattaa toki pitää varmuuden vuoksi mukana rauhoittavia. Ja jos koet olosi turvattomaksi, niin palkkaa mut suojelemaan selustaasi. Voin sitten väijyä 500metrin päässä norsupyssy valmiina ;)

Voin jo kuvitella kuinka T-Byrd nappaa käsittämättömillä käsillään kiinni Fuhrerin ranteesta, tiukentaa otettaan ja tässä vaiheessa Fuhrer alkaa ulisemaan että: "Emmä pahalla, mut ku pakkislaiset yllytti". Tämän jälkeen nappaa Fuhreristä niskaperse otteen ja sinkoa tätä kuin Räsänen konsanaan... Fuhrer on alistettu. Tämän jälkeen raahaa hänet luolaansa ja ottaa tästä kaiken irti :whip:

aika levottomalla pyssyllä meinaat huitoa :D
Itse ajattelin jos kokeilis höyhenellä silittää.. ;)
tässähän alkaa koht jännittää :D

Voin jo kuvitella kuinka T-Byrd nappaa käsittämättömillä käsillään kiinni Fuhrerin ranteesta, tiukentaa otettaan ja tässä vaiheessa Fuhrer alkaa ulisemaan että: "Emmä pahalla, mut ku pakkislaiset yllytti". Tämän jälkeen nappaa Fuhreristä niskaperse otteen ja sinkoa tätä kuin Räsänen konsanaan... Fuhrer on alistettu. Tämän jälkeen raahaa hänet luolaansa ja ottaa tästä kaiken irti

jessus :lol2:

e2: kylläpäs teillä alkaa mielikuvitus lentämään

tääl on kyllä ihme mielikuvia porukalla :wtf:

:wtf: ja :eek:

e2: kylläpäs teillä alkaa mielikuvitus lentämään

Eikä se lentäminen siihen jää: "Kukkuluuruu, kohta lentää majoneesi!"

Jee, se ois sitten päivä pulkassa. Taidan piipahtaa Stadiumin kautta kotosalle :haart:

"Älä tommosta liirumlaarumia! Ku paat mulkun voileipäkakun väliin ja tarjoot sitä anopille. Ja sitten pikkasen kantta vilautat niin että mulkunpää paistaa ja sanot että: kukkuluuruu, kohta lentää majoneesi! Äläkä sitä virhettä ainakaan mee tekemään että paiskaa jotain mummoa terskalla päähän, sehän tippuu siitä heti. Mä oon muutaman kerran sen virheen tehny ja voin kertoa että tulee sanomista. Noni... Hyvää jatkoa jos ei oma riitä."

"Älä tommosta liirumlaarumia! Ku paat mulkun voileipäkakun väliin ja tarjoot sitä anopille. Ja sitten pikkasen kantta vilautat niin että mulkunpää paistaa ja sanot että: kukkuluuruu, kohta lentää majoneesi! Äläkä sitä virhettä ainakaan mee tekemään että paiskaa jotain mummoa terskalla päähän, sehän tippuu siitä heti. Mä oon muutaman kerran sen virheen tehny ja voin kertoa että tulee sanomista. Noni... Hyvää jatkoa jos ei oma riitä."
Pulkkisesta se pappi siellä kopissa :lol2: Se oli kyllä niin paras.

http://www.youtube.com/watch?v=RGNGA9t_AVI

Nauraisin jos koneessa toimis äänet.

"...Tähän näyttää siltä niinku mä siunaisin omaa munaani. Eipä silti, kyllä se sitten satoa kantaakin." :D

E: "...Ku pistät kaikki prinkiin pylly pystyy ja siitä käsikopelolla valitset turpeimman, ja jormotat sitä olan takaa... No älä sitten sitä virhettä mene tekemään kun sen hyvännäkösen mimosan löydät niin Bill Clintonin kynttilätemppuja harrastatte. Suntio kun tuikkaa sen kynttilän seuraavana aamuna tuleen, niin siinä haisee kyllä muukin kuin steariini."

Back
Ylös Bottom