Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mäkin sua! Senkin seksuaalisesti kieroutunut sarjarmurharaiskaaja!! :haart:

E:

Se johtu niist jyvistä mitä laitoin sun aamukahviin.. :rolleyes:
Senkin pervo. :D

Jep, sitä se klorof.. erm siis niin. Taisit olla aika huppelissa.
Senkin sovinisti. :D

Nii just T-Byrd, sun on pakko mennä Fuhrerin kanssa ni saadaan tätä rakkaustarinaa hiukan eteenpäin :D
Ai oikein pakko, tietkö mitä siitäkin oikein syntyis? Paljon meteliä ja irtonaisia raajoja. :hyper:

Ai oikein pakko, tietkö mitä siitäkin oikein syntyis? Paljon meteliä ja irtonaisia raajoja. :hyper:

Siitä syntyisi rakkautta :haart: (hyi kamala kun saatte mut romanttiselle tuulelle :D)

Ens kerralla Turussa ni juon teidät pojat pöydän alle :whip:

Viimeks kun mulle tyttö sano tolleensa niin se oksenteli 2h vessassa sen jälkeen.

:dance2: Just niinku pitääkin siis! :hyper:
Ku en ollu varma ootko joku sekopääkirvesmurhaajamamma :D
Hah, näytänkö mä sellaselta? Oon oikeasti oikea kullanmuru, hellivä ja haliva pikku mussukka. :D

:whip:

Muistakin olla hollilla jos kutsun sut matsiin. ;)

Jos se on vuoden päästä ni en kyl oo täällä enää :(

Jos se on vuoden päästä ni en kyl oo täällä enää :(

No et lähde vaan sinne britteihin vaan tuut meidän kanssa;)

Hah, näytänkö mä sellaselta? Oon oikeasti oikea kullanmuru, hellivä ja haliva pikku mussukka. :D

:whip:

Muistakin olla hollilla jos kutsun sut matsiin. ;)

Päivystän täällä :D Ootko muka? Luulen et sä oot semmonen seksinnälkäinen naarasleijona? :D

E: Ja jep, lammastapa hyvinkin. Luulis sun muistavan ku olit viereisessä pilttuussa sen hevosen kanssa.. :rolleyes:

Back
Ylös Bottom