Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Aamulla liikkatunnilla revähti vähän etureisi ja olkapäälle kävi jotain en tiedä mitä. Vihlaisi kun heitin ja nyt tietyssä asennoissa vihloo tosi rajusti, pyörästä kumi löysänä sitä pumppailin ja pääsin myöhässä kouluun. Koulussa nousi kuume ja kesken päivän kotiin, vielä olkapäälepoa kun tulisi pari kk lekurilta niin alkaisi olemaan aikalailla paras maanantai ikinä, vittu.

Vituttaa kaikki vitun rapajuopot ketkä makaa keskellä kirkasta päivää kaupungin kaduilla sammuneena muitten ihmisten jaloissa :curs:

Taitaa olla flunssa tulossa.

Äsken kaupassa joku imbesilli jonossa enne mua ja meinas purjo lentää kun herra haisi niin saatanan kauheelle metrien päähän!!!

voihan jipii

Joku liukasteli motarilla piennarta vastaan. Onneksi oli kaide välissä mutta saatananmoisen kiven nosti tuulilasiin. Vieläkin vinkuu korvassa se pamaus.

Jos joku oli tilanteessa silminnäkijänä ja osaa sanoa rekkarin tai nimetä kuskin tai mitä tahansa ettei menis korjaus omasta vakuutuksesta niin tarjoan vähintään munkkikahvit!

Tuntomerkit: uusi pakettiauto, todennäköisesti transporter väri vaalean sininen/harmaa. Ja tapahtumapaikka: vaajakosken moottoritie

Koita tässä nyt jumalauta jotain tehdä ku nettiyhteys katkeilee koko ajan!
Helvetin langaton netti..

e. mulla hajoo pää tän kanssa :jahas:

voihan jipii

Joku liukasteli motarilla piennarta vastaan. Onneksi oli kaide välissä mutta saatananmoisen kiven nosti tuulilasiin. Vieläkin vinkuu korvassa se pamaus.

Jos joku oli tilanteessa silminnäkijänä ja osaa sanoa rekkarin tai nimetä kuskin tai mitä tahansa ettei menis korjaus omasta vakuutuksesta niin tarjoan vähintään munkkikahvit!

Tuntomerkit: uusi pakettiauto, todennäköisesti transporter väri vaalean sininen/harmaa. Ja tapahtumapaikka: vaajakosken moottoritie

Pitäis melkeen pistää iloisuuusthreadiin kiitos uusien autojen (eli wrc:n) tuotekehitykselle. Heikompi ja murtuva lasilaatu olisi ollut silmillä

Liitteet

• 01092008050.webp
    01092008050.webp
    71,8 KB · Katsottu: 255
Farkkuja tehään niin heleevetin pieni reisisille.:rolleyes:

Nimimerkillä äsken tulin kaupasta farkkuostoksilta ja päädyin vähiten - puristaviin - housuihin.:dance2:

Huomannut saman asian. Vyötäröstä ja reisistä sopivia farkkuja ei vaan yksinkertaisesti löydy. Sama homma on kenkien kanssa. Prisman ja citymarketin kenkävalikoimissa suurin koko on 45... Vituttaa aina kuluttaa päivä sellaisten kenkien etsimiseen, jotka edes sopisivat jalkaan

Nimimerkillä äsken tulin kaupasta farkkuostoksilta ja päädyin vähiten - puristaviin - housuihin.:dance2:
Viimeksi löytyi hyvin hm:ltä kun otti semmosen mallin missä lahkeet oli 20 cm liian pitkät :D

Sit pitää olla kyllä äiti/sisko/tyttöystävä lyhentämään lahkeet....

Vituttaa kaikki "äijät", jotka luulee et on tyttömäistä osata ommella. Mä oon sen verran ÄIJÄ ja muista riippumaton, että osaan käyttää neulaa ja lankaa, ompelukonetta ja saumuriakin.
Iso nautinto kun kukaan ei usko että oon ommellu itse esim. verhot. Vaikka verhoissa ei mitään vaikeeta olekaan.

Vituttaa kaikki "äijät", jotka luulee et on tyttömäistä osata ommella. Mä oon sen verran ÄIJÄ ja muista riippumaton, että osaan käyttää neulaa ja lankaa, ompelukonetta ja saumuriakin.
Iso nautinto kun kukaan ei usko että oon ommellu itse esim. verhot. Vaikka verhoissa ei mitään vaikeeta olekaan.
Haha, vitun neiti.

Olkapää ja epäkäs vihoittelevat viikon lepotauosta huolimatta. Vittu. Ja opinnotkin alko aika lahjakkaalla hukassa olemisella. Melkein vituttaa oikein kunnolla. Onneksi ei sentään kaikki ole päin persettä, ja joku ompelee verhoja. :piis:

Mun äiti ei osaa ommella verhoja olleskaan, vaan isä hoitaa sen homman.

"Äijät" on munattomia idiootteja. Oikea mies osaa olla oma itsensä, muiden mielipiteistä välittämättä.

Mä yritän nyt täyttää päiviäni täyteen kaikella oheistoiminnalla salin ja työn sekä jatko-opiskelun lisäksi, katselin kursseja. Löysin miehille tarkoitetun ompelukurssin, joka oli ihan täynnä! Ihan hyvä osata ommella jonkun verran, itsekin haluaisin oppia. En löytänyt naisille tarkoitettua aloittelijoiden kurssia. Itse olenkin sitten menossa posliininmaalauskurssille :-D

Mun äiti ei osaa ommella verhoja olleskaan, vaan isä hoitaa sen homman.

"Äijät" on munattomia idiootteja. Oikea mies osaa olla oma itsensä, muiden mielipiteistä välittämättä.

Samaa mieltä. Mullaki faija osas ommella ensin, mut mutsi opetteli sitten ja sit ompelikin ihan helvetisti. Siinä sitä tuli pentuna sivussa opeteltua sekin.

Back
Ylös Bottom