Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Pitää yrittää upottaa viel pari litraa jugurttia täs illan aikana :D
Kovaa touhua tää voimailu :D
Minkälaista pirtelöä ite otat jos ei kiintee maistu?

Ohrapirtelöä..:)

Yleensä mulle kyllä uppoo ihan toi kiinteä ravinto, mutta jos se ei mee, niin sitten vetää jogurttia suoraan purkista tai jotain valmiita protskujuomia. Töissä varsinkaan ei viitti ruveta puljailemaan jauhojen kanssa.. Pari viikkoa meni tässä silleen ettei oikein ruoka uponnu, mutta nyt taas tuntuu hyvältä ja safka maistuu..:D

Sul on niin rankkaa.. :(

Varmasti rankempaa ku sulla.

Keliakia?

Tai sit vaan vanhuus ei tule yksin...;)

Ei vaan lähinnä tottumattomuutta, en oo syöny piiiiitkään aikaan viljatuotteita, varsinkaan mitään pullaa. Karkeissa vajaa kourallinen on ehdoton maksimi :/

Voi olla vanhuuttakin :wtf: Tuli kyllä yks päivä melkonen ikäkriisi kun mietittiin pikkusiskon kanssa että vajaan 2 vuoden päästä oon 20v... aika hurjaa.

Jugurtti on kyllä hyvää, mutta kun omistaa ton maito-allergian, niin muilla ei ainaskaan oo kivaa senjälkeen, kun mä sitä vedän vaikka litran..:D

Jugurtti on kyllä hyvää, mutta kun omistaa ton maito-allergian, niin muilla ei ainaskaan oo kivaa senjälkeen, kun mä sitä vedän vaikka litran..:D

Kuka muista välittää? :D
Paitsi jos on seksiä mahdollisuus saada, sit kannattaa odottaa että on veltosta-velttoon-vaiheen läpikäynyt :D

Sehän riittää, että itte saa. Ei siitä muijasta niin väliä, jos sitä ei aio pidempään kattella..;)

Tuli kyllä yks päivä melkonen ikäkriisi kun mietittiin pikkusiskon kanssa että vajaan 2 vuoden päästä oon 20v... aika hurjaa.
Niinpä, ja se 20 vuotta on jo puolet 40:stä vuodesta. Ei mee kuule enää kauaa siihen ikään... ;)

Niinpä, ja se 20 vuotta on jo puolet 40:stä vuodesta. Ei mee kuule enää kauaa siihen ikään... ;)

:hyper:

Kamalaa, en osaa edes kuvitella että millanen tai missä mahdan olla joskus nelikymppisenä... Jos edes elän siihen asti enkä tapata itseäni missään maailman melskeissä :D

Kamalaa, en osaa edes kuvitella että millanen tai missä mahdan olla joskus nelikymppisenä... Jos edes elän siihen asti enkä tapata itseäni missään maailman melskeissä :D

Sellasta se kuolematon nuoruus tuppaa olemaan. Kantsis alkaa jo totuttautumaan, että ennemmin tai myöhemmin tämä elo loppuu, ja elää elämänsä sen mukaan.

Sellasta se kuolematon nuoruus tuppaa olemaan. Kantsis alkaa jo totuttautumaan, että ennemmin tai myöhemmin tämä elo loppuu, ja elää elämänsä sen mukaan.

Eihän siinä sitte enää ole mitään hauskaa, täytyy ottaa kaikki irti ja elää niinku olis aina nuori ja... noh, elossa :rolleyes: Mitä se sitten tarkoittaa on jokaisen itse päätettävissä :)

aivan! Eli kaikki mitä löytyy naamaan ja nenään :rolleyes:

Tota mäkin oon noudattanu, mutta toki su0neenki on tullu tönättyä kaikenlaista. Naamasta en oikeen tiiä. Jos loiskii kalijat päin lärviä, niin mun ajattelun mukaan siitä ei seuraa muuta kuin luotaantyöntävä haju. Toki ohan niitäkin vastakkaisen sukupuolen (tai samankin sukupuolen) omaavia, joita kiihoittaa moinen tuoksahdus. Minua ei välttämättä kiinnosta tollasiin tutustua, mutta kiitos kuitenkin tarjouksesta.

Niinhän se on. Jos tykkää ottaa suoleen, on ihan turha jarrutella. Tulee kaverille vastaan vaan silmätön monni, ja siitäkös se sotku vasta syntyykin!

Back
Ylös Bottom