Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Panomies! Panee, panee!
Vois vaikka alkaa siivoilemaan :/

Vitut. Eiks se oo iha normii että mies on viriili viel 60-vuotiaana ja kuvittelee itsensä panemassa kaikkia tiukkaperseisiä 18v tyttöjä?

On, mut niinkuin sanoin niin siinä on eri asteita. Nyt alkaa keskustelu mennä liian totiseks :D
Eihän kaikki agressiivisetkaan ihmiset ole yhtä herkkiä tulistumaan, tässä on vähän sama juttu.

On, mut niinkuin sanoin niin siinä on eri asteita. Nyt alkaa keskustelu mennä liian totiseks :D
Eihän kaikki agressiivisetkaan ihmiset ole yhtä herkkiä tulistumaan, tässä on vähän sama juttu.
Aa joo nyt tajusin. Kai oot vaan sitten super halukas :D

^aivan. Mutta se on viimisen kahen vuoden aikana alkanu menee pahemmaks ja pahemmaks :D Sääliks käy seuraavaa (ex)tyttöystävää.
Sitä se murrosikä teettää, hormoonit hyrrää ja alkaa karvoja kasvaa jänniin paikkoihin.

Totta, sais vaan pikkuhiljaa alkaa loppua. Ehkä se siitä ku toi neljännesvuosisata taittuu :D
Onko sulla tullu erektio jo?

Sun pitää löytää itelles joku nymfomaani mimmi.

Sitä oon yrittänykki jo aika kauan. Kerran tai kaks oon luullu jo onnistuneeni mut vituiks meni :D

vois perustaa oman "Prostituutio lailliseksi"-liikeen ni tulevaisuuden ikiteineillä saattas olla paremmat apajat :D

Eree.. rekti.. kä? Mikä? Ei mulla mitään ole!
En edes tiedä mitä moisella tekisin, johonkin puunkoloon tunkisin piiloon.

joo! Hoidetaan jostain iso lauma tyttöjä ja leikitään jotain missä ne pitää nukuttaa, ja lopun arvaakin.. :evil:

E: Kimsson Sil on hyvä läpytellä kaikkea.

Mitä leikittäis? Joko Prayer vitutus helpottaa?
E: Fuhrör, kerran sain orastavan erektion ollessani torilla. Vedin sen esiin vihanneskojulla ja sain turpaani. :(

Ku ne ei meinaa pysyä ku ne on naisia ja ajattelee aina niin ikävästi et ne ei riitä ja blaa blaa, kyllä sä tiedät mitä shaissea naiset aina jauhaa :D Ja sit on vielä se tunnepuoli..

Unohda toi ex tyttöystävä juttu mitä sanoit. Pidät sen ittelläs ni pysyt tyytyväisenä :)
Pidätkö sä Biroo mut tyytyväisenä? Häh?

Mikkii :haart:

E: jumalauta, Biroo on vaihvanu sigua!!!

Pidätkö sä Biroo mut tyytyväisenä? Häh?
Voin pitää. Tuun vaik seuraavaan miittiin.

Mikkii: Kimssonilla niin paljon hyvää sanottavaa et vaikee päättää minkä ottaa siguks :D

Fuhrer: Huoh noita naisia. Kummallisia otuksia.

edit: Kimsson heität niin paljoo kaikkee hauskaa päiväs et vaikee valita minkä ottaa siguks. Hoitajat kattonu ihmeissään ku oon hörötelly tääl itsekseni pitkin päivää.

Back
Ylös Bottom