Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mikä virka tuolla nimen muuttamisella oli?
Säännöt pätee täällä myös?
Hmm, mitäs sääntöjä me MUUT ollaan rikottu...

hmm hmm.
En tiedä, mutta itsestäkin tuntuu kuin osa tredin hohdosta olisi peittynyt laakista paiskottuun paskaan, kun wtf-nimi vietiin. Noh, pääasia että saan edelleen mellastaa täällä. Minulle riittää, että paikka pysyy edelleen sisältä mätänä.

^Näinpä! Tämä treadi aika tyylikkäästi pelastanut nämä toimistossa tuhritut kesäpäivät. Mukavaa saada toteuttaa itseään edes jossain.
Ja "sinne toisaallehan" minua ei ole kutsuttu. Homot. :jahas:

^Näinpä! Tämä treadi aika tyylikkäästi pelastanut nämä toimistossa tuhritut kesäpäivät. Mukavaa saada toteuttaa itseään edes jossain.
Ja "sinne toisaallehan" minua ei ole kutsuttu. Homot. :jahas:
Jatkat vaan samaan malliin, niin toi yks nysvääjä heittää mäll.... kutsun sun laatikkoos.

Jatkat vaan samaan malliin, niin toi yks nysvääjä heittää mäll.... kutsun sun laatikkoos.
Runk.. siis teen parhaani. :anssi:

Jaaha, tähän maagiseen lukuun pitänee pakkisurani lopettaa. LEET!

Coulmpu: Eihä ne pääty koskaan, editoin tätä viestiä vartin.

Todennäköisesti en pysty pitämään päätäni kiinni edes varttia. :I

Terve. Oliko ikävä? Mitä tääl on tapahtunu ku nimiki muuttunu?

Oon ollu nii paljo naisis nii ei oo ehtiny täälä käydä. (emmävale)

Enää puoltoista tuntia ni pääsee kotio. Hajois varmaa pää täällä töissä jos ei sais kirjottaa kaiken maailman potaskaa tänne entiseen WTF-keskusteluun. Kyllä tää on Bisleyn lahja pakkikselle.

Plääh, CV:n tekeminen on perseestä. Puolet työtodistuksista on hukassa ja ajatus harhailee muutenkin muualla. Yritä nyt siinä sitten antaa itsestä fiksua ja filmaattista kuvaa varsinkaan kun tälläinen viisas, komea ja kaikin puolin täydellinen henkilö ei osaa päättää mitkä ylistyssanat jättäisi pois :D
Takaisin pakertamaan, pitäkää kaappiheterot homostelu puheenaiheena niin pääsee sitten irtas runkkarikin iloisin mielin myöhemmin mukaan. Älkääkä unohtako porkkanaa :thumbs:

Ihanaa, meinas jo tulla suru silmään :haart:
Saanko tulla silmään? :haart:

E: Raptori, vanha mulkero. Toivon että CV:si syttyy tuleen polttaen loputkin työtodistuksesi ja muuttaa sinut neekeriksi! Menetät rotumiehen statuksesi, ja kaikki vain koska et tuonut minulle musiikkia!

Back
Ylös Bottom