Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Seitsemän veljestä on maailman paskin kirja.

Hui kun joutu äskön lähtemään mesestä pikasesti karkuun.

Hui kun joutu äskön lähtemään mesestä pikasesti karkuun.
Kukas Janpaa alkoi peloittelemaan? Isoäiti?

Yks jonka kanssa en tällä hetkellä halua olla minkäänlaisessa yhteydessä:D

En ole koskaan aiemmin nähnyt unta,
jossa joku kertoisi minulle vitsin (ja olen kohta 36).
Viime yönä näin, ja se meni näin:

pluto ja mikki esiintyivät ravintolassa omassa show'ssaan kahdestaan.
pluto kypsyi mikkiin joka pluton mielestä elvisteli liikaa ja yritti viedä
huomiota show'n päätähdeltä, plutolta.
pluto otti yhteyttä managementtiin, ja sanoi että mikin joutaa heivata,
se kuvittelee itsestään liikoja ja vain yrittää viedä huomion minulta,
ja pilaa sillä pelleilyllään koko show'n.
isompi stara kun oli, niin pluto sai tahtonsa läpi ja mikki heivattiin show'sta.
seuraavana iltana pluto esiintyi ilman mikkiä, mutta yleisö ei kuullut ollenkaan sen juttuja.

Ja tuo siis kokonaisuudessaan tosi selkeästi unessani.
Eikä mitään havaintoa että olisin joskus kuullut moisen
syystä katoavan kansanperinteen aiemmin.

Wooh! Ens viikonloppuna juhlitaankin sitten jo venetsialaisia ;)
Ei oikee nappais kouluun menemine huomenna, mut lähdin tänää jo ekan tunnin jälkee pois ni kai se on pakko olla huomenna siellä koko päivä :(

Ei Japko se block-nappi meses mitää ois? Näkyy toiselle vaa et olis offline. Itellä aika usein käytössä, kun ei vaan jaksa jutella jonkun kanssa.

Dinho! :haart:

Joo, tiedän se nappulan:D Oli vaan helpompi painaa omppu + q.

Ennoo muuten koskaan saanut Seitsemää veljestä loppuun...Silti siitä pystyi lukiossa kirjoittamaan aineen - Ja ihan hyvänkin vielä. :D

http://www.seitsemanveljesta.net/main.html
Tonne vain jos ei kirjanluku kiinnosta, kuuntelet 1-14 vai mihin lie asti nii kuule ei tarvi turhaa lueskella kirjoi, toi mauri kunnaksen teos oli varattu kun ite kirjotin lukioon tätä ainetta :D, paitsi mua ei välttämättä kannata kuunnella. Terveisin Amislainen. :D

Iteki pitäs toi lukee just äikkää varte mut ku ei vaa jaksais

Sama.

Voi ny vittu oon käyttäny tänään n.5h läksyihin ja vielä pitäis vääntää jotain vitun esseetä ja lukea toi kirja ylihuomiseks ja kaikkea muuta paskaa. Ainii ja matikkaa ja korjata pari esseetä. Lopetan koulun kesken :<

Olenko mä taas jotenkin vinksallani, kun muistaakseni seitsemän veljestä oli ihan jees kirja? :D

Tuostahan on se Riitta Nelimarkan kirjoittama lastenkirja seitsemän veljestä.. Tosin tuon selaamisen jälkeen oot kusessa kun opettaja kysyy veljesten luonteenpiirteitä ja keskinäisiä suhteita... been there...

Alyssa vilkase toi linkki :D jos siitä edes jotai apuja olisi.

Kivat sivut :D Thanks, taidanpa vierailla tuolla huomenna ellen saa luettua :rolleyes: Pakko kyllä lukea ennemmin tai myöhemmin, koska tehdään tosta kirjasta yhdet loppukokeet :D

Back
Ylös Bottom