Salkkareitten karismaattinen peluri (ei juonipaljastuksia!)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Thimbou
  • Aloitettu Aloitettu
Miten Aution Noora voi muka olla raskaana Karille, jos hänellä kerran on todettu HIV? Tarkoittaako tämä sitten, että kaikilla kolmella - Kartsalla, Nooralla ja vauvalla on / tulee olemaan HIV, mikäli lapsi siis on saanut alkunsa luonnollisesti? Vai oliko koko seksitautitapaus iso huijaus? Olen ihan pihalla...

:david:

HI-viruksen tarttuminen yhdynnässä ei ole automaatio ja viruksen siirtyminen lapselle on mahdollista estää lääkityksellä. Tosin ei kai kovin varma ratkaisu toi lääkkeillä siirtymisen estäminen?

Miten Aution Noora voi muka olla raskaana Karille, jos hänellä kerran on todettu HIV? Tarkoittaako tämä sitten, että kaikilla kolmella - Kartsalla, Nooralla ja vauvalla on / tulee olemaan HIV, mikäli lapsi siis on saanut alkunsa luonnollisesti? Vai oliko koko seksitautitapaus iso huijaus? Olen ihan pihalla...

:david:
Ilmeisesti ovat siis käyttäneet kumia, jossa ollut reikä tjsp...näin ollen Kari ei ole välttämättä tartuntaa saanut:D Raskauden aikaisella estolääkityksellä aika harva vauva saa tartunnan äidiltään...en nyt muista prosentteja.

Ja kohta starttaa tämänpäivän salkkarit! Julia noloo ku vie sen vässykän sinne homojuttuun :D

Kari ja Noora.. :(

Oon edelleen sitä mieltä että Katri on kuuma tapaus ja uus fleda tuo semmosen lesbomaisen kuumuuden esille ;). Kusipää kyllä. Siis mitä paskaa? Kokoajan: "PAULA ON KAATUNU JA KATKASSU MOLEMMAT JALAT. PAULA ON VARMASTI KUOLLU. JOTKU NATSIT KAAPPAS PAULAN JA RAISKAS SITÄ JOKA AUKOSTA. TAJUUTSÄ, LASSE??!?!!" Ei mikään päivänsäde.. herranjestas.

Ja mikä vaivaa Sievisten uutta generaatiota? Joonatan sillon halus lähteä Lassen aivottomille etsintäretkille mettään ja sitte valitti ja vikisi taukoamatta. Katri kans, vaikka ite puski mukaan... Panulle ei ees asia kuulu mitenkään ja eipä sen suusta kovin paljon ulinaa kuulu. LässyJoonatanille nappi otsaan. Katrille ei koska se on kuuma.

Kari ja Noora.. :(

Oon edelleen sitä mieltä että Katri on kuuma tapaus ja uus fleda tuo semmosen lesbomaisen kuumuuden esille ;). Kusipää kyllä. Siis mitä paskaa? Kokoajan: "PAULA ON KAATUNU JA KATKASSU MOLEMMAT JALAT. PAULA ON VARMASTI KUOLLU. JOTKU NATSIT KAAPPAS PAULAN JA RAISKAS SITÄ JOKA AUKOSTA. TAJUUTSÄ, LASSE??!?!!" Ei mikään päivänsäde.. herranjestas.

Ja mikä vaivaa Sievisten uutta generaatiota? Joonatan sillon halus lähteä Lassen aivottomille etsintäretkille mettään ja sitte valitti ja vikisi taukoamatta. Katri kans, vaikka ite puski mukaan... Panulle ei ees asia kuulu mitenkään ja eipä sen suusta kovin paljon ulinaa kuulu. LässyJoonatanille nappi otsaan. Katrille ei koska se on kuuma.

Lollerskate :hyvä:

Ja itse en ole koskaan viehättynyt tosta Katrista. Irmakin on kauniimpi.

Ja missä ihanainen Sofiamme? Ei kait se noin nuorena Tampereelle?

Jäikö se kokonaan pois sarjasta?? ???:itku:

Ehkäpä se änkyttää vaa sillo ku o kuset housus tai tulos.

Siis Sönkkö kasvatti munat ku Aaro kuoli. Hö.

Seksi-Sepon ja Niksi-Ismon oma show: EEPPISTÄ :D:D

Mitä tykkäätte Maunosta/APsta? Aikamoisen big shotin näkönen jätkä.. vois olla iha mielenkiintonen hahmo :P

Mitä tykkäätte Maunosta/APsta? Aikamoisen big shotin näkönen jätkä.. vois olla iha mielenkiintonen hahmo :P
Varmaan suurin osa teistä Salattuja intensiivisesti seuraavista tiesikin jo, mutta tuota AP:ta esittävä keijohan on myös Hunkseista.

mauno.1.jpg

Kai tähän seuraavaksi tulee Unelmien anttimies Poikakin, prkl.

Back
Ylös Bottom