Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Jotenkin tuntuu ettei mikään suju. Opiskelu alkaa taas painaa päälle, seitsemättä vuotta ja fm-tutkinto tuntuu olevan tiukassa. Tuntuu että alkais se elämänvaihe olla jo ohi, oon niin orientoitunut töihin. Kämppääkin pitäisi jollain rahalla pystyä maksamaan.

Pärräily, tuo ennen harrastuksista vapauttavin ei kiinnosta enää yhtään ja juuri kun ostajaehdokas oli sitä tulossa katsomaan niin onnistuin hajottamaan paskan. Vittu.

Kävin radalla vähän autoa ajamassa pienen tauon jälkeen kun kisat olisi tiistaina. Kulkua ei ole paskankaan vertaa ja onnistuin pyörähtämään 2 kertaa, mikä ei pitäisi olla edes mahdollista tuolla radalla ja autolla.

Sali on niin tuskainen paikka nykyään. Muutaman vuoden takaiset tulokset ovat utopiaa, joka ainoa liike on vaan tuskaa, eikä positiivista sellaista. Paino tippunut kymmenkunta kiloa "hyvistä" ajoista, ja se pudotus ei ole ollut läskistä.

Kämpän remppa on ollut jäässä kolmatta kuukautta, ja kiinnostus loppusuoraan on täysi 0. Ei edes paljoa olisi, mutta kun ei tunnu saavan itseä liikkeelle.

Muutenkin mihin tahansa ryhtyy niin tulee vaan paskaa niskaan. Päivät menee taas loman jälkeen töissä ja illat naputtaa tietokoneella. Kaverit lähinnä pyytää ryyppäämään ja se ei taas tunnu kiinnostavan enää kohtuu kostean kauden jälkeen.

Tulipa avauduttua, jos yrittäis edes suihkuun jaksaa jos sais jotain aikaankin. Jos vaikka vetäis noi silikonit saumaan niin olis tosi luova sunnuntai. Ei edes krapulaa, mutta fiilis on sama kuin viitenä edellisenäkin sunnuntaina.

Ei vittuilua takaisin, kiitos.

Jotenkin tuntuu ettei mikään suju.

Sama. Mitään ei tunnu saavan aikaseksi ja tuntuu että elämä junnaa paikallaan eikä oo mitään suuntaa minne mennä eikä mitään tavoitteita tai haaveita. Välillä vituttaa kuulla miten joku sukulaispoika taas on päässyt sinne ja sinne opiskelemaan ja ite vaan joka aamu vetää haalarit päälle ja iltasin miettii mikskähän alkas isona :wall:

Weebom: Tää ei ole vittuilua, mutta toi on toi on perus30v-kriisi. Siihen ei auta ku elämässä eteneminen > hoidat koulun pois ja keskityt töihin tai lähdet joksikin aikaa ulkomaille etsimään itseäs:) Kyllä se sieltä löytyy.

Ihteä vituttaa lähinnä se, että nykyään tuntuu vituttavan syystä tai toisesta kokoajan.

:curs: Perkeleen Big Brother alkaa taas. Ja tuota samaa :kakka::a jauhetaan joka saatanan mediassa seuraavat 3kk. prkl! :wall:

16h "työpäivää" jäljellä. ikuisuus, ainakin mulle, täällä.
salillekin kerkiää vasta keskiviikkona:(

16h "työpäivää" jäljellä. ikuisuus, ainakin mulle, täällä.
salillekin kerkiää vasta keskiviikkona:(

enää ei vituta, tunti jäljellä ja salille taidan päästä sittenkin jo huomenna:)

Nykyset kännykät kestä vittu mitään, tiputin uudenkarhean nokian salin lattialle ja se paska pimeni.
Saatana! Ennen oli miehet rautaa ja puhelimet puuta. :curs:

Toissa yönä nousi ihan yhtäkkiä kuume. Mulla ei oo mitään nuhaa eikä kurkkukipua, kuumetta vaan semmonen 38 astetta ja päätä särkee.. Juuri kun mä iloitsin, että pääsen salille parin viikon tauon jälkeen. Todella mukava fiilis..

Ei nyt ehkä vituta mut vähä meinaa masentaa, vaik yrittääkin posiitivisesti ajatella.

Ei oo töitä mut mikä pahinta, ei oo mitään hajua, mitä haluis elämältään. Olen siis aivan eksyksissä ja vuodet valuu hukkaan. Huoh.

Tilasin puhelimessa Elisalta kännykän. Kännykkä tuli himaan ja puhelimen hinta 96 euroa enemmän kuin mitä mainoksessa sanottiin. Ja sopimusta ei kuulemma voi purkaa.

Tein reklamaation Elisalle asiasta. Sanoivat, että olin käsittänyt väärin kun mainoksen (paperisen, otin talteen) esimerkkihinta oli tarkoitettu vain sellaisille asiakkaille, jotka ottavat jonkun fakin ~ 30-40 euron puhepaketin. Missään kohtaa mainosta kyseistä asiaa ei ilmoitettu, eikä myöskään luuria tilatessani puhelimella asiakaspalvelijalta.

Äsken joku täti soitti, että eivät korvaa erotusta puheaikana ja että mun oma vika kun en ottanut selvää. Ehdotti 20 euron puheaikakorvausta mielipahasta. Haistakaa vittu. En huolinut. Asia menee seuraavaksi kuluttajaviranomaisille. Vittu että voi vituttaa saatana!!!!!!!

vittu että vituttaa....tää vuosi on mennyt ihan perseelleen ja sama paska jatkuu. Maaliskuussa sairastuin sydänlihastulehdukseen, joka on nyt onneksi helpottamassa. Sitten tuli ruokatorven tulehdus ja nyt tänään kävin urheiluortopedillä näyttämässä kipeää olkapäätäni. Ja mitä paljastuikaan...olkapäästä on ilmeisesti revennyt jotain -> lähete magneettikuvaan ja sitten ilmeisesti leikkaukseen. Kyllä on ihanaa :haart:

niin ja salilla ei oo tullu käytyä nyt 5 kuukauteen rytmihäiriöiden takia.

Back
Ylös Bottom