Kalle Aaltonen valmistautuu SM-kilpailuun

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Ruhl
  • Aloitettu Aloitettu
Huh on äijä muuttunut, en meinannu tuntee ku katoin nuo uusimmat kuvat bodylehdessä. Massaa tullu lisää helvetisti. Saa nähdä millanen lihaskimppu paljastuu tuon fläsän alta sitte myöhemmin.
Mitähän lehteä olet lukenut? Uusimmassa Bodyssä saa olla aika fakiiri jos pystyy kuvien perusteella kertomaan kehityksestä tai mistään. Jätkähän on siinä täydet vaatteet päällä. Ootko sekoittanut Kallen Jääskeläiseen?

Kyllähän tuo oli massaa saanunna, isolta näytti. Kyyllähän 140kg mies jo pitää iso ollakkin. Tuli muutama sananen vaihdettua salilla.

Tottakai saa Kallesta ja sen treeneistä jutella, mutta on tässä hieman noitavainon makua......

mä taas en itse nää tuossa mitään hienoa... voimaa tosin on

Jotkut asia ei vissiin muutu. Kotikylän kyräilijät saa kyllä puhua, mutta niistä ei vissiin saa puhua, ja älä vaan vahingossakaan puhu positiiviseen sävyyn kohteesta ni homma on ok:jahas:

Jotkut asia ei vissiin muutu. Kotikylän kyräilijät saa kyllä puhua, mutta niistä ei vissiin saa puhua, ja älä vaan vahingossakaan puhu positiiviseen sävyyn kohteesta ni homma on ok:jahas:
Saa, mutta vetelet aika ronskisti henkilökohtaiselle tasolle jutuissasi. Ei täällä Kalleakaan saa vastaavalla tasolla herjata.

Kalle ei ilmeisimmin kyllä ole kilpailemassa CBB:ssä sen verta jopa vihaista tekstiä tulee kyseistä lajia ja kilpailijoita kohtaan.

"Varsinkin nyt classic bodybuildingin myötä on treenaaminen täytynyt keksiä uudestaan ja sen täytyy tietenkin perustua tutkittuun tietoon."

"Paljon ja usein, eikä sarjoja saa vahingossakaan viedä loppuun asti, juostaan pitkin maita ja mantuja yrittäen olla edes vähän urheilija, kun kärsitään jonkin sortin alemmuuskompleksista yleisurheilijoita kohtaan."

Sinänsä kyllä jutusssa oli paljon hyvääkin, mutta nuo vain pistivät silmään. Uusimmasta Bodysta siis..

Kalle ei ilmeisimmin kyllä ole kilpailemassa CBB:ssä sen verta jopa vihaista tekstiä tulee kyseistä lajia ja kilpailijoita kohtaan.

"Varsinkin nyt classic bodybuildingin myötä on treenaaminen täytynyt keksiä uudestaan ja sen täytyy tietenkin perustua tutkittuun tietoon."

"Paljon ja usein, eikä sarjoja saa vahingossakaan viedä loppuun asti, juostaan pitkin maita ja mantuja yrittäen olla edes vähän urheilija, kun kärsitään jonkin sortin alemmuuskompleksista yleisurheilijoita kohtaan."

Sinänsä kyllä jutusssa oli paljon hyvääkin, mutta nuo vain pistivät silmään. Uusimmasta Bodysta siis..

Se nyt on ihan varma että kallella ei ole mitään cbb kilpailijoita vastaa, ja muutenkin tuntuu että ihmiset on lukenut jotain ihan eri juttua kun mitä itse luin.

Samaa olen itsekkin ihmetellyt. Ukon asennetta siis. Mitä hemmetin väärää siinä on, jos suunnittelee treenejään? Kalle kritisoi tyyppejä, jotka hifistelee ja sitten salilla treenaa kuin neidit. Ei ne kevyesti treenaajat treenaisi sen kovempaa, vaikka eivät miettisikään asioita.

Aaltosen mielestä kaikkien pitäisi vaan potata, syödä, lihoa ja nukkua. HC-potays 100% ilman suunnitteluja! :rock: Hemmoa en tunne, mutta todella erikoisen ja ylimielisen kuvan ainakin antaa itsestään kirjoituksillaan.

No eipä Kalle suunnittelua kiellä tai sitä huonona pidä. Lähinnä kritisoi sitä ääripäätä, jonka edustajat työntävät kaiken evään 0,00001 g:n tarkkuudella toimivan vaa'an kautta ja kauhistuvat, jos jotain hifipalautusjuoman ainesosaa menee 0,0001 g liikaa tai liian vähän (ja kaikki tehty työ valuu juuri tuon onnettoman tapauksen vuoksi kankkulan kaivoon), mutta eivät silti kehity lainkaan.
Kyllä Kalle siinä mun mielestä oikeassa on, että tuollaisten tapausten pitäisi vähentää sitä hifistelyä ja laittaa perusasiat kuntoon: riittävän kova treeni, tarpeeksi safkaa ja lepoa.

Kallen muutaman kerran tavanneena ja jutelleena voin sanoa että hän on kaikkea muuta kuin ylimielinen tai mitenkään muita ihmisiä aliarvostava. Hän on todella fiksu ja symppis karpaasi. Uskon että Kalle tulee vielä lauteille ja silloin moni voi kokea melkoisen yllätyksen. Ainakin viimmeksi hänen kanssaan jutellessa sain sen käsityksen että työkiireet oli nyt päällimäisenä ja hän laittellee elämänsä aina omien arvojensa mukaan järjestykseen ei muiden toiveiden mukaan. Minä toivotan Kallelle hyvää jatkoa ja menestystä mitä sitten päättääkin tehdä. Minä vain uskon että hän tulee vielä tekemään jotain todella hienoa, minulla on kylläkin hieman sisäpiiri tietoa tai luulen ainakin että on.

Täältä ei kyllä arvostusta löydy tuolle kunnolle...Lihasksista ei pysty sanomaan mitään koska ensin on paita ja sitten laardia..Paljon.Arvostan enemmin 80-kiloista kovakuntoista(tiukkaa) pakettia kun 140-kiloista löysää pakettia.
Mutta katsotaan mitä alta löytyy ja arvostellaan sitten lisää:) Arvostelulaji,joten toivottavasti kukaan ei hermostu näistä mielipiteistä.

Ja kannattaa miettiä pari kertaa voiko oikeasti joidenkin tekstinpätkien perusteella tehdä kovin tarkkoja henkilöprofilointeja. Viitaten kuiskaajan kommenttiin.

Kyllä vanhakeho on aivan oikeassa, Kalle on erittäin kohtelias ja hyväkäytöksinen nuorimies, olen hänet muutamaan kertaan tavannut. Kalle on myös varmasti oikeassa siinä, ettei ns. hifistelyllä ole kehonrakennuksessa kovinkaan suurta merkitystä.

Minun mielestäni Kallen artikkeleissa on ollut paljon asiaa ja miehen ulosanti on todella hyvä. Ennen kaikkea mies osaa kirjoittaa sopivan kärjistävästi, jotta asioista syntyy keskustelua. ;)

Aaltosen pointeissa on paljon perää. Uskon, että Suomen saleilla on paljon sellaisia treenaajia, jotka lukevat Hulkin kirjoitukset ja viittaukset tieteellisiin tutkimuksiin suurennuslasin kanssa ja kaiken hifistelyn välissä ihmettelevät, kun kehitystä ei tule. Näille jampoille tekisi hyvää treenata välillä kovaa ja syödä hyvin, miettimättä sen suuremmin "mikrofraktioita".

Lienee myös hyvä muistaa se, että tieteelliset tutkimukset kumoavat toisiaan aika ajoin. Se, mikä nyt tuntuu tutkimusten valossa satavarmalta totuudelta, saatetaan todistaa hevonpaskaksi kymmenen vuoden päästä.

Bodytouhuissa kehitytään treenamalla fiksusti ja kovaa. Ja tietysti syömällä oikein.

Kallella ei kyllä ole Clasikkia vastaan varmasti mitään (no enhän hänen päähänsä pääse asiaa tutkimaan). Erilainen mielipde vain mitä joillakin muilla. Tosin informatiivisuutta voisi kyllä olla artikkeleissa enempi miten tulisi treenata. Citius, Altius, Fortius tietysti. Mutta kuinka sitten?

Uskon, että Suomen saleilla on paljon sellaisia treenaajia, jotka lukevat Hulkin kirjoitukset ja viittaukset tieteellisiin tutkimuksiin suurennuslasin kanssa ja kaiken hifistelyn välissä ihmettelevät, kun kehitystä ei tule. Näille jampoille tekisi hyvää treenata välillä kovaa ja syödä hyvin, miettimättä sen suuremmin "mikrofraktioita".
Pidätkö minua sitten syyllisenä tähän ilmiöön? Olen nimittäin säännöllisesti yrittänyt kieltää varsinkin teinejä kopioimasta meikäläisen käyttämiä treenimetodeja silmittömästi, jne. Olen Body-lehden artikkeleissani selittänyt näiden "hienompien" treenijuttujen olevan suunnattu lähinnä jo vuosikausia kovaa treenanneille, joille se kova perusmättö ei enää välttämättä riitä. Alle 5 vuotta treenanneille (eli aloittelijoille) olen suositellut mahdollisimman yksinkertaista, kovaa ja progressiivista perustreeniä.

Ei millään pahalla, mutta herra Kalle Aaltonen voi tulla sitten myös lavalle ja näyttää mallia. Puhuminen kun ei maksa mitään ja on pirun helppoa.

Mun mielestä yli 15 vuottakin treenanneille sopii yksinkertainen. kova ja progressiivinen perustreeni. Mä en ole koskaan jaksanut etsiä tutkimustuloksia jostain metodeista vaan lähinnä mennyt salille ja treenannut niin että tuntuu pahalta (hyvällä tavalla). Aivan liikaa käytetään energiaa siihen miettimiseen ja spekuloimiseen netissä kuinka treenata, kun voisi mennä salille ja painaa menemään.

Back
Ylös Bottom