Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Kolmoselta tulee nii kova leffa että nyt kaikki laittaa koneen kiinni ja menee telkun ääreen!

edit: perustuu vielä tositapahtumiin

Määki ostin hevosen. Nyt voidaan ratsastaa Qanin kanssa kilpaa.

410P-FmEEAL._SL500_AA280_.jpg

Nimesin sen Tulikavioksi.

Qanillakin vaihtuu hiustyyli kerran tunnissa, mikä tässä maailmassa olisi oikeasti pysyvää, muistotko, häh?

Qanillakin vaihtuu hiustyyli kerran tunnissa, mikä tässä maailmassa olisi oikeasti pysyvää, muistotko, häh?

Muistot vie viimeistään dementia tai liuottimet. Pysyvää on korkeintaan kyrpä otsassa.

Tämä Kirkon ja valtion suhtautuminen homo- ja lesboparien oikeuksiin -thread on mennyt ihan perseeksi. Alussa ihan ookoo juttua, mutta nyt on mennyt Kreatorin ja kavereiden hiekkalaatikoksi.

Itketään se kumoon. :jahas:

Joo, aloita vaan ihan vapaasti.

Salaisiin kansioihin loppupään roska ja alun fiksut jutut siihen toiseen threadiin joka aiheesta jo on.

Jep, keskustelu pois meistä. Hieman se ajautui homouden / adoptio lasten / muun seksuaalisten valintojen pohdiskeluun ja ympäristön vaikutuksesta niihin (=offtopic).

En vaan ymmärrä miksi mm homot vaativat papin siunaamaan synnin. Sairasta. adoptio asia on kuitenkin paljon hankalampi... (pyydän anteeksi kaikesta vahingostani jota minä olen saanut aikaan offtopic asia threadiin, koitan kirjoitella asiallisemmin jatkossa :thumbs:)

Uuu... tästä tulikin koti-ilta. Iltaa!

Samis, iltaa.

Olin tänään katsomassa sitä korkkarijuoksua. Miten hitossa mimmit voi juosta sen pituisilla koroilla niin lujaa? Hullua vauhtia.

Tai siis en oikeastaan ollut sitä katsomassa, satuin kävelemään ohi ja pysähdyin hetkeksi ihmettelemään.

Olin tänään katsomassa sitä korkkarijuoksua. Miten hitossa mimmit voi juosta sen pituisilla koroilla niin lujaa? Hullua vauhtia.

Äiti meinas ilmottaa mut siihen koska käytän aina korkkareita ja hyvin usein juoksenkin niillä ympäriinsä :D

Tänään piti juoda sivistyneesti mutta olenkin humalassa, pilvessä ja kaiken lisäksi poden nyt jo morkkista koska lähettelin känniviestejä. Kivaa.

Back
Ylös Bottom