Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mua janottaa aivan älyttömästi..

No vittu. Korjataan siis asia! Hyvästi selvä päivä..:dance:

edit. vapise Joutsa!!:whip:

I'm down wif dat! Sup ma bitches?

Käyn sen verran kuumana nyt tohon huomiseen, ettei mun päässä liiku muuta kuin ne kaks aivosolua, jotka törmäilee seiniin, etsien toisiaan.
Mä lähen kotiin 16min päästä! Jee! :)

Haha tuol yläkulmas on toi mainos "Haasta itsesi!" Katon aina et siin nyrkissä ois kulli ja sit joku akka vilahtaa siinä imasemassa. En pääse tästä mielikuvasta eroon

Mä lähen kotiin 16min päästä! Jee! :)
Toi tieto lähinnä masensi, koska ite joudun olee tääl viel 45min ja sit loppu tääki vähäinen keskustelu tässä loisto threadissa, kun ainoo kirjottaja katoo :jahas: Kimssonkin katos johonkin.

edit: Oot semiperverssi tai sit vaan puutteessa :D

Sun täytyy pitää siis omaa kivaa..:whip:

Vittu! Ois pitäny kysyy yhelt muijalt meseossaa ku me päästii, mutta oli niin ARMOTON kusihätä ettei pystyny :D

Ens kerralla kuset housuun ja sit haet mitä ikinä tarviitkaan. Varma peliliike. Toimii aina.

Olenko jotenkin erilainen, jos ensimmäinen asia mitä muijalta pyydän ei ole meseoso? Vai olenko vain oldskoolia?

Vanha kaarti käy suoraan asiaan. Olet normaali, dataniskat kyselee "meseosoja"...

Perjantai 22.8. klo 22:50 - 00:45
Stander (K15)
(Etelä-Afrikka 2003, 113') Tositarinaan perustuva toimintajännäri poliisista, joka lounastauoillaan ryösti pankkeja ja palasi sitten tutkimaan omia rikoksiaan. O: Bronwen Hughes. N: Thomas Jane, Deborah Kara Unger.

Kaikkeen se palstan oma seisokki on ehtiny :eek:

Tänään on ollut niin perseensudillinen päivä aamusta tähän hetkeen asti, että pakko on lähteä nollaamaan tilanne. Eka frendin luokse pikkasen :kippis1: ja sitten Teräsbetonia yytsimään!! :rock::rock:

Nyt juottamaan tyttöjä humalaa, hei hei! :haart:

Kimsson, vanha sonni!

Back
Ylös Bottom