Apple vs PC+Linux (Mac versus Win tappelu)

Sen takiahan se huutelee siellä vähän väliä, kun ei sillä päivityksellä juuri mitään virkaa ole ennenkuin se kone on buutattu.

Joo mutta jos sillä ei ole käyttäjälle väliä että onko se satunnainen hotfix asennettu nyt vai sitten kun koneen boottaa huomenaamulla töihin tullessa ja käsillä on joku kiireinen duuni mikä pitää olla pomon pöydällä ennen neljää. Silloin se ottaa päähän.

Tuo MäSän pitkään hehkuttama Photosynth vaikuttaa todella mielenkiintoiselta projektilta. Mutta mitä vittua? "the synther only runs on PCs (XP and Vista)." :hyvä:

Ovat sentään rehellisiä virheilmossaan: "Unfortunately, we're not cool enough to run on your OS yet." :D

Miksi te Officeja käytätte, sehän on microsoftin tekele.
Mä en käytä Microsoftin Officea, vaan ilmaista NeoOfficea. Hyvin oon pärjänny. Pitäis jossain vaiheessa tosin testata tota iWorkkia, ku olis aikaa.

Vältän viimeiseen asti Officen käynnistämistä ja joskus jos joudun sen tekemään niin ruutuun alkaa pompsahdella jotain virheilmoituksia. Mikään muu softa ei niin tee..

Niin ja X-Boxikin löytyy, 3 olen ostanut kun kaksi on hajonnut, en silti täällä parjaa Microsoftia vaikka kokemuksia aika huonoja onkin. Windows on asia erikseen, ei sen takia kannata koko lafkaa haukkua tai syrjiä. Office on varsin hyvä ohjelma.

Niin ja X-Boxikin löytyy, 3 olen ostanut kun kaksi on hajonnut, en silti täällä parjaa Microsoftia vaikka kokemuksia aika huonoja onkin. Windows on asia erikseen, ei sen takia kannata koko lafkaa haukkua tai syrjiä. Office on varsin hyvä ohjelma.

Jep näin on. Onko macilla vastaavaa ohjelmaa?

Vältän viimeiseen asti Officen käynnistämistä ja joskus jos joudun sen tekemään niin ruutuun alkaa pompsahdella jotain virheilmoituksia. Mikään muu softa ei niin tee..

:lol2:

Mitä ohjelmaa käytät jos tarviit "exceliä" tai "wordiä"?

Mitä ohjelmaa käytät jos tarviit "exceliä" tai "wordiä"?
Onko tämä kompa? Excelin ja Wordin käynnistys saa ruutuun pompsahtamaan useita virheilmoituksia. Ne ilmeisesti availee taustalla kymmeniä fontteja OSX:n "käyttöön" josta mun fontinhallinta ei sit hirveesti tykkää.

Onko tämä kompa? Excelin ja Wordin käynnistys saa ruutuun pompsahtamaan useita virheilmoituksia. Ne ilmeisesti availee taustalla kymmeniä fontteja OSX:n "käyttöön" josta mun fontinhallinta ei sit hirveesti tykkää.

Hmmm... Windowsissa jos joku ohjelma aiheuttaa ongelman, syy on Windowsissa, OSX:ssä jos joku ohjelma aiheuttaa ongelman, vika on siinä ohjelmassa? Näinkö se menee Mac-maassa?

Hmmm... Windowsissa jos joku ohjelma aiheuttaa ongelman, syy on Windowsissa, OSX:ssä jos joku ohjelma aiheuttaa ongelman, vika on siinä ohjelmassa? Näinkö se menee Mac-maassa?
Ei vaan vika on tässäkin tapauksessa Mikkisoftassa.

Mitenkäs tämä nyt liittyy keskustelun aiheeseen?
Kyllä on winkkarimiehillä outoja vastakommentteja. Kysyttiin että missä muka winkkaria pitää säätää ja kun esitin nipun esimerkkejä niin vastauksena on
a) Mutku winkkarilla voi pelata
b) Mutku winkkariin saa sitä sun tätä ohjelmaa

Voitaisiinko pysyä asiassa ja keskustella ensin yksi asia loppuun?
Eli voidaanko nyt todeta, että kyllä sitä winkkaria vaan täytyy säätää jotta työt saa tehtyä?

Sitäpaitsi SW:stä on natiivi OSX-versio työnalla ja jo nyt niin se kuin SE toimivat Virtuaalikoneessa 3D-kiihdytyksellä itseasiassa ihan käyttökelpoisesti.

Voitaisiinko ihan eka katsoa omia kirjoituksia?
väitit että win on tarpeeton eikä moista kannata käyttää työhommissa.

Ja "tulossa" auttaa ihan sikana tänään siihen tuottavuuteen.........

Tämä selvä.
Kumma juttu tosin, että joillakin se office toimii mäkissä ihan ilman ongelmia ja virheilmoituksia.
Toimiihan joillakin winukkakin ihan hyvin jos jaksaa säätää.

Microsoft Excel ja Microsoft Word ovat olleet saatavissa macille vuodesta 1985 lähtien.

Nimenomaan, ja nämä ovat kaiken pahan microsoftin tekeleitä. Miten maccimies voi tälläisiä käyttää?

Kai niillä joku on, en ole tutustunut. Ei se softa, vaan se minkä päällä sitä ajetaan.

wat?

Eli sama se kuinka paska ohjelma on kunhan se ajetaan OSX:ssä. kaikkee sitä lukeekin.

Back
Ylös Bottom