Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Oot varmaan aika speden näköinen. HAH!
spede.jpg

Mua vituttaa kaikki. Tekis mieli hakata joku. Mäiskiä ensin kevyesti naama sinelmille, sen jälkeen kaivaa puulusikalla silmämunat ulos pääkallosta, leikellä saksilla kasvoista iho irti ja paskantaa nyljetylle naamalle.

Itse ajan karvat aina toisesta jalasta. Yöllä tuntuu kuin nukkuisi naisen vieressä.

Aww, vähän söpöä.

Tuohon vatsakarvoituksen alueelle jäi sellainen jännä raja. Ihan kuin olis metsäkone vetäny lepikön läpi jättäen pieniä taimia pystyyn.

Lol, amatööri :D

vedin noin 1vko sitten tucan leikkuu koneella kaikki pois sitten siirryin kivespussiin ja pikkasen huonossa kulmassa sipasin ja veti kipeen haavan kivespussin kylkeen : cry;:

T. posliini

Entäs siitä alaspäin?

Ei mulla jaloissakaan ole :rolleyes:

pistähä alyssa kuvia nii ei jää epäselväksi..

Ei ole kameraa mutta jos olisi niin toki laittaisin.

e.
vedin noin 1vko sitten tucan leikkuu koneella kaikki pois sitten siirryin kivespussiin ja pikkasen huonossa kulmassa sipasin ja veti kipeen haavan kivespussin kylkeen : cry;:

T. posliini

Auuuuuuuuuuts. En omista kiveksiä mut voin kuvitella ton tilanteen :( Laita siihe laastari.

Mitäs vittua tällä taas tapahtuu?! "tucan leikkuu konella" ja vielä säkit silvotaan?!

Eka yritin vahata mut ei helvetti ,siihen ei pysty kukaan.
Mut ainakin tulis super sileee

Back
Ylös Bottom