Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Eikö se riitä, että näytän siltä?Kuulostat varsin hyvältä ja reippaalta työntekijältä :lol2:

Oin aikoja, oi tapoja! toi lippatukkapukujannu ei ees morjesta kun olin röökillä tos pihalla. Tunnen itseni toisen luokan kansalaiseksi. Ain niin, sitähän mä olenkin :D
Onneks naapurit on rentoja,yläkerrassa asuu kohtuu tunnetun hevipumpun kitaristi joka on hemmetin asiallinen äijä. Toivottavastin ei hermostu kun luukutan kiksuu täysillä...Tai Carbon Based soi kyl täl hetkel.
Elähän hermostuta sitä!!

Joo älä turhaan viitti koetella mun hermoja ;)Soi...
Tai ei tätä kehtaa ees mainita ettei Qan anna turpaan...
Joo älä turhaan viitti koetella mun hermoja ;)
Mä kuuntelen Radio Rockii... Ei kehtaa nettiradioo töissä + on nin huono ääänentoistooooooooo :(
Hei älä ny viitti morkata!!! Mulla on Luxor 2 Way speaker system kasettisoittimella!!!! ;) Nettiradioo ei siks viitti, ku ei oo ku toi keskusyksikön kaiutin, mikä ei oo kovin hyvä? :DMikään ei aiheuta pahempaa hedaria kun soittolistarock huonol äänentoistolla...:oksennus:
Tain ehkä nova...
Jos sitä lähtis liikenteeseen ...
moro
Talousalalla.Riittäähän se. Millä alalle olet jos saa tiedustella?

Perkeleen Pohjoisvirta :lol2:
Sama täällä. Olipa hyvät nakit ja muusi.Uhh.. vittu että oon täynnä. Ei tarvii syödä tänään enää.