Kohta Standerilla loppuu no-lifettäminen ja se puhuu avoimesti heteroudestaan.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Aamulla vai illalla?Lauantaina kumi palaa, mikäli pääsen ujoudestani yli.
Voit joutuu tasan niin syvälle ku annat itses joutuu.
No hei kuule. Tässä maailmassa on muitakin ihmisiä. Jos muiden ihmisten itseensä vaikuttavat tunaroinnit haluaisi minimiin niin pitäs muuttaa jonnekkin siperiaan luonnon armoille..
. Oo onnellinen että oot sentään terve 
(Dinho ynnä muut rokkarit tappaa mut)
Itsekin voisin fyysisten ominaisuuksieni puolesta liittyä kyseiseen kerhoon.Sä oot rokkari, Reinzell on kirkonpolttaja ja Stander on joku ihmeen hyypiö.. Mä oon vaan tämmönen tavallinen kaduntallaaja ;)Mä oon wnbrokkari. Tänäänkin oon kulkenut college housuissa ja lenkkareissa.
Pakkiksen paras social groupItsekin voisin fyysisten ominaisuuksieni puolesta liittyä kyseiseen kerhoon.
Onko sullakin ISO pää? Munkin täytyy varmaan liittyä. se kulkee suvussa. Ei Stander, en puhu nyt 7 millisestä.Pakkiksen paras social groupItsekin voisin fyysisten ominaisuuksieni puolesta liittyä kyseiseen kerhoon.
...
Sä oot rokkari, Reinzell on kirkonpolttaja ja Stander on joku ihmeen hyypiö.. Mä oon vaan tämmönen tavallinen kaduntallaaja ;)
Vähintään näin hyviä.Onko Pyynikin munkit hyviä?