Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
mun mielestä naurtettavaa haukkua miestä possuksi ja läskiksi ja ties vaikka miksi. sitten kun mies on tikissä niin kaikki kumartelevat:jahas:. eiköhän noin määrätietoinen kaveri tasan tarkkaan tiedä mitä tekee. ei oo mitään merkitystä missä kunnossa se nyt on. vaan sillä on merkitystä missä kunnossa se sitten on kun sinne lauteille kipuaa.
Tunnen kasapäin natuja, joilla on jonkin sortin gynot, parilla kaverilla itse asiassa melko pahatkin. Aivan käsittämätön harhaluulo, että vain roinarilla voi olla gyno.
Tiedän että natuilla voi olla gynot muttei vielä ole tullut vastaan "pahoja" gynoja ilman roinan avustusta. Eikä minulla ole gynoista mitään harhaluuloja.
Tsekkaas tää palsta:
http://www.gynecomastia.org/cgi-bin/gyne_yabb/YaBB.cgi
Tuolta löytyy kuvia niistä pahoistakin gynoista natuilla vaikka kuinka.
No siitä voidaan lähteä että natu ei ainakaan 50 kiloa lihasta tee. Eli eiköhän siitä n. 35-40 kg ole läskiä. Tosin ei voi muuta kuin arvailla kun ei ole edes kuvaa nähnyt. Rauta varmasti liikkuu paremmin, kertokoon se joka tietää tarkemmin.
No jos oot sen kirjoituksia lukenut, niin eikös niistä voisi semmoisen kuvan saada, että on jossain vaiheessa lavalle menossa... Ota yhteyttä ja kysy!
Onhan sillä reipppaasti aikaa sulatella niitä läskejä, eiköhän se tahkoa nyt ihan rauhassa lihaa sinne alle.
Mun mielestä ihan fiksuja kirjoituksia sillä on. Nykyään kun tuntuu menevän koko bodaus touhu %-laskuiksi ja kaikenlaiseen ylimääräiseen kikkailuun.

Nostetaampa, Kalle on aloittanut kirjoittelun BODY lehteen. Meinaako vielä kenties kilpailla milloin? Luulisi, että tuollaisen läskimäärän sulattamisessa kestää jonkun verran aikaa, mitä lehden kuvissa on näkynyt.
Eipä taida tässä maassa montaa kaveria kulkee 140 kilosena ilman mahaa, lehtikuvat ei välttämättä aina kerro koko totuutta:thumbs:
Onhan sekin totta, ainakin voimaa Kallella näyttäisi olevan, smith vinopenkissä taisi olla peräti 180kg painoa vai oliko se nyt 140? En nyt muista ja lehtiki on hävinnyt johonkin, että varmasti pihvikin on paisunut viime kisoista tuon himobulkin myötä.
Huh on äijä muuttunut, en meinannu tuntee ku katoin nuo uusimmat kuvat bodylehdessä. Massaa tullu lisää helvetisti. Saa nähdä millanen lihaskimppu paljastuu tuon fläsän alta sitte myöhemmin. Bulkkauksellahan ne perusmassat on hyvä hankkia ellei halua jäädä kynäniskaksi joka junnaa paikallaan.
Onko jossain oikein_uusia_kuvia? Bodylehden sivuilta ei ainakaan löytynyt...