Ruisleipääkin on niin monenlaista, että kyllä jos painoa yrittää pudottaa (ja muutenkin) niin kannattaa katsoa että on 100% ruista. Eiköhän ne aika hitaita hiilareita silloin ole. Oma suosikkini on Jälkiuunipalat 
, ne on vaan niin hyviä.
Juustoista, suosittelisin dieetillä vielä vähempirasvaisia, itse tykkään syödä noita 5% juustoja, Polar 5% on hyvää ainakin minun makuuni....kyllähän siinä aika paljon vähemmän rasvaa tulee syötyä jos vaihtaa juuston vähempirasvaiseen. Juustoissa on kuitenkin sitä kovaa (=huonoa) rasvaa yleensä, että terveellisempiä rasvoja voi ottaa sitten vaikka öljyjen tai pähkinöiden muodossa, toki kohtuullisesti niitä dieetillä ja muutenkin...
Kahvista ei liene haittaa, tietysti kohtuus myös sen kanssa

, ne on vaan niin hyviä. Juustoista, suosittelisin dieetillä vielä vähempirasvaisia, itse tykkään syödä noita 5% juustoja, Polar 5% on hyvää ainakin minun makuuni....kyllähän siinä aika paljon vähemmän rasvaa tulee syötyä jos vaihtaa juuston vähempirasvaiseen. Juustoissa on kuitenkin sitä kovaa (=huonoa) rasvaa yleensä, että terveellisempiä rasvoja voi ottaa sitten vaikka öljyjen tai pähkinöiden muodossa, toki kohtuullisesti niitä dieetillä ja muutenkin...
Kahvista ei liene haittaa, tietysti kohtuus myös sen kanssa

Tarkoittaisiko tämä myös että diettaillessa ei kannattaisi vetää kofeiinia hiilareiden yhteydessä, jos se tehostaa niiden imeytymistä? Vai että mitenkä?